سلام

راستش نمیدونم حرفایی که میزنم و درد و دل میدونید یا سوال ! من تو یه شهرستان کوچیک درس میخونم .. یعنی اینجا خوابگاه دارم ، چند وقت پیش با یکی از دوستام رفتم بیرون ، خیابون خلوت بود .. یه اتفاقی که من همش میشینیدم برام اتفاق افتاد !!  یه موتوری رد شد از کنارمون که یهو برگشت ... ما خیلی ترسیده بودیم .. ولی فکر نمیکردم ... !!!

موتوری نزدیک ما اومد و با سرعت خیلی زیاد و با دستش محکم زد به پشت من و رفت .. اون لحظه با تمام وجود داد زدم . پیش دوستم خیلی خجالت کشیدم . من چادریم و آرایشیم نداشتم . از درد نشستم وسط خیابون !! هدفشون از این کار چیه ؟! هنوز تمام بدنم درد می کنه . هنوز از موتووری هایی که نزدیکم میشن میترسم .. احساس میکنم با چادر بیشتر ترغیب میشن ، کِرم بریزن مریضاا .

یه دفعه دیگم تو اتوبوس یه مرده اومد پشت من وایساد و اذیتم کرد ولی اون موقع دهنم رو انگار گرفته بودن هیچی نمیتونستم بگم .. وقتی پیاده شدم یه نگاهی پیروزمندانه ای بهم زد ... لجن .. خدا همشونو لعنت کنه .. چرا با هر پوششی باید اذیت بشیم ما دخترا ؟ دلم خیلی شکست .. دختری که هیچ زیبایی یا خنده و ادا نداره ، اذیتش برای چیه ؟

اصلا اذیت دخترا برای چیه ؟ دعا میکنم ، این پستو ببینه و بفهمه دلم شکست و آرزو میکنم ، تو زندگیش روی خوش نبینه که نابودم کرد ...


مرتبط:

راه مقابله با آزار جنسی در ملاء عام چیه؟

تجاوزهای کلامی و رفتاری و لمسی

راه مقابله با تجاوز رو چطور آموزش ببینیم؟

واکنش یه مرد در مقابل متلک گویی به ناموسش چی باید باشه؟

امروز خواهرم تو راه برگشت مدرسه مورد تعرض قرار گرفته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)