سلام

من قبل از ازدواج دوست داشتم کسی که باهاش ازدواج  میکنم آدم گرمی باشه. نه صرفا گرم در مسائل جنسی ، بلکه دوست داشتم خانومی که همسرم میشه خوش صحبت و بامزه و به قولی شیطون باشه.

اول های عقدمون خانومم با من کم صحبت میکرد و زیاد نمیخندید و یه کم سنگین رفتار میکرد. کم کم این خجالتش ریخت و باهام گرم گرفت و خوش صحبت و خنده رو شد و همونی شد که من میخواستم. اما این خوش صحبتیش روند صعودی داشت تا به حالا .

شاید باورتون نشه ولی چند روزیه که اینقدر حرف میزنه که من تا مرز بی هوشی میرم. راجع به تک تک اتفاقات کوچک و بزرگ برام توضیح میده و آخرش که بعد از ساعت ها حرفاش تموم میشه . توقع داره من سر حال باشم و اصلا از پر حرفی اون خسته نشده باشم. فقط کافیه که توی صورتم کمی آثاری از خسته شدن از حرف زدنش باشه ، ناراحت میشه و دوباره شروع میکنه به غر زدن و یک چند ساعتی غر میزنه.

من خیلی دوسش دارم و تا یه حدودی از صحبت باهاش لذت میبرم اما از یه جایی به بعد دیگه واقعا نمیکشم ، هیچ وقت بهش نگفتم زیاد حرف میزنی چون دلش زود میشکنه. اما کاش یه راه و چاره ای بود که بدون اینکه ناراحت بشه متوجه میشد بعضی از حرف ها اصلا ارزش گفتن نداره.

لطفا با نظرهاتون کمکم کنید.


بیشتر بخوانید

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟

زن از ناز کردن لذت می بره؟

خانمم دوستم داره ولی بهم کم محبت میکنه

چطوری زنم رو نگه دارم؟

نمیخوام بعدها خانمم برام شاخ بشه و نتونم کنترش کنم

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

راهکارهای افزایش علاقه زن نسبت به شوهر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)