سلام

گلطفا کمکم کنین حالم خیلی بده و هیچکسی رو ندارم که باهاش این مشکل رو در میون بذارم فقط شما رو دارم این حالم رو بهم میزنه نمی تونم افکارم رو کنترل کنم.

وقتی دبستان بودم مورد دستمالی و تجاوز یکی از آشناها قرار گرفتم ، از روی لباس بود . توی خونه مراقبم بود ، من تنها بودم گفتم نکن بسه.. بدم میاد ولی ... من خیلی تلاش کردم که فراموش کنم و ارتباطم با اون آشنا و اقوامش کم بشه به هیچکسی حرفی نزدم نمی تونستم میترسیدم تا الان فقط خودم باهاش کنار اومدم .

الان بردار همون آشنا منو خواستگاری کرد این قدری داغونم که نمی دونم باید چه جور خودمو جمع و جور کنم و آروم شم؟ چیکار کنم ؟ چطور به خودشون اجازه همچین ... رو دادن و...؟ این کل فکرم رو درگیر کرده . من حالم از خودشو و خونوادش بهم میخوره.

درسته فقط خودم این اتفاق  رو میدونم ولی ما اصلا در حد اونا نیستیم . این اقا اصلا انگشت کوچیکه من هم نمیشه بلافاصله جوابشون رو دادم اما موضوع فقط این نیست گذشته تو ذهنم داره تداعی میشه چیکار باید بکنم؟ لطفا کمکم کنین...بهم گفتن جریان خوا... که حتی حالم بهم میخوره بیانش کنم رو به بقیه اطلاع ندم اگر جوابم منفی باشه.

حالا این مثل خوره افتاده تو جونم باید. چیکار کنم؟ یادم رفت بگم 19 سالمه. نمی تونم هم برم پیش مشاور ...


مطالب مرتبط :

اتفاقی که در 6 سالگی برام افتاد باعث شده از پسرها بترسم

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

می خوام از کسی که در کودکی بهم تجاوز کرد انتقام بگیرم

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قربانیان تجاوز در کودکی و نوجوانی (۱۵ مطلب مشابه)