سلام

من دختری ۱۸ ساله م که ترم ۲ رشته مهندسی برقم. مشکلم اینه که وقتم رو بیش از حد دارم واسه گوشیم میذارم و به کارای مهمم نمیرسم و درس نمیخونم. یک سره اینستا، تلگرام و ... ، اینترنت نباشه هم بازی.

البته اینم بگم من  مثل بعضی از افراد نیستم که اگه یه روز گوشیم رو خونه جا بذارم و فراموش کنم ببرم دق کنم و راحت باهاش کنار میام. اما بنظرم جایگاه گوشی واسم مهمه. اینکه هر اتفاقی که بیفته من از همین شبکه های اجتماعی باخبر میشم.

دوستان بنظرتون چیکار کنم ؟ کسی صحبتی داره در این موضوع که به من تلنگری بزنه؟ یا کسی مثل من بوده که الان از گوشیش به اندازه استفاده کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)