با سلام و عرض ادب به تمامی دوستان عزیز مشکل من در مورد یه سلیقه عجیب هستش .

عزیزان قبل هر چیز باید بگم مشکل من در زمینه قد همسر آینده هستش ولی فکر می کنم مال من با بقیه موارد فرق داشته باشه.

اول باید بگم بنده دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک هستم. من قدم 170 هستش، قیافم معمولیه، لاغر و ریز هیکلم و در کل فکر نمی کنم چیزی برای برای جذب جنس مخالف داشته باشم ولی در عوض دانشجوی درسخونیم و بعید می دونم توی سرعت حل معادلات ماکسول کسی به من برسه :) .

حالا مشکل من اینجاست که این اواخر با یکی از همکلاسی هام وارد رابطه عاطفی شدم. ایشون یه دختر درشت اندام و قد بلند (186) هستند و سه ساله که می شناسمشون. شخص مستقلی هستند و قشنگ می تونند یه جمع رو مدیریت کنند. صادقانه میگم من تا همین اواخر فقط به چشم یه خواهر یا همکلاسی بهشون نگاه می کردم. چرا؟ چون قد ایشون شونزده سانتی متر از من بلندتر بود. نه اینکه برای من مهم باشه که همسر آیندم هم قد منه، از من کوتاهتره یا از من بلندتره. ولی من قبلا هر دختری رو که دیدم توی خیالاتش دوست داشت همسر آیندش پونزده بیست سانت ازش بلندتر باشه و برای همین همیشه با خودم می گفتم باید یه زن زیر 160 بگیرم.

این موضوع قد رو با ایشون مطرح کردم و ایشون هم گفتند اکثر دخترا دوست دارند قد مردشون ازشون بلندتر باشه چون که میخوان از مردشون حس محافظت و تکیه گاه رو دریافت کنند و ایشون برعکس بقیه اصلا اینجوری نیست چون مردشون رو در نقش تکیه گاه ، به قول خودشون بادیگارد هیکل گنده نمی بینند بلکه در نقش یاور می بینند. تا اینجا هم مشکلی نبود و من از اینکه انقدر شخص دانایی هستند لذت بردم.

ولی مشکل جایی شروع شد که بهم گفتند همیشه براشون مهم بوده که قد همسر آیندشون ازشون کوتاه تر باشه. خب حالا مشکل من اینجاست که آیا این واقعا طبیعیه ؟ من تا حالا هیچ زنی رو ندیده بودم که دوست داشته باشه قد شوهر آیندش ازش کوتاه تر باشه. یعنی خودم برداشت کردم که ایشون دوست دارند در نقش تکیه گاه و مراقب باشند ( یعنی من بهشون تکیه کنم ) وگرنه چرا دوست ندارند همسر آیندشون ازشون کوتاه تر باشه؟

دوستان لطفا بنده رو در این زمینه راهنمایی کنید. ایشون دختر فوق العاده خوب و مهربونی هستند ولی این موضوع رو اولین باره توی عمرم می بینم و فوق العاده گیج شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)