سلام

بنده همون شخصی هستم که سال گذشته پست ( دلیل کم محلی های دختر مورد علاقمم رو نمیفهمم ) رو مطرح کردم . پس از مشاهده نظرات دوستان به پست جدید امروز رسیدم .

ماجرای جدید از اون جایی شروع  میشه که بعد از راهنمایی بچه های خانواده برتر و شخصی به نام علی جون  من به دختر مورد علاقم کم محلی کردم . اما بازم غیر مستقیم بهش رسوندم که نیتم ازدواجه . وقتی برا عید رفتیم خونشون خیلی منو تحویل گرفتند . گذشت اما من بازم سرد بودم باهاش .

دختر داییم بعد از مدتی داخل اینستاش استوری گذاشت ، که ای کاش کمی خوابت مرا میدید ، من محل ندادم ، چند روز بعد دوباره استوری گذاشت ، روزگارم بدون تو بی رنگ است باز محل ندادم ، یه چند تا استوری دیگه گذاشت دیدم گناه داره .
منم یه پست در مورد ازدواج و خواستگاری گذاشتم . زیر پستم نوشتم تقدیم به مخاطب خاص ، لایک کرد و استوری گذاشت تنها تو بودی که به من آموختی هیچ چیز را سخت نگیرم به جز دست هایت .

گذشت و رسیدیم به تاسوعا و عاشورا ، اما من این سری خونشون نرفتم ، بعد به دختر خالم ، سراغ منو گرفته بود که چرا من نرفتم خونشون . ( کسی که اصلا سراغ منو هیچ وقت نمیگرفت )
بعد چند روز دوباره من کم محلی کردم ، باز استوری گذاشت دلم برات تنگه و از این حرفا ، منم  یه پست گذاشتم که همیشه باهات میمونم و ، دوست دارم و از این حرفا ، دوباره یه استوری گذاشت که دلم میخواهد کسی تو را به من تعارف کند تا من تمامت را بر دارم .

ما تمام گفت گو هایی که با هم داشتیم کاملا غیر مستقیم بود . چون اصلا پی وی هم دیگه نمیریم  آخه خیلی  جدیه دختر داییم .

دوستان به نظرتون این استوری هایی که داخل اینستا میذاشته در جواب پست های من بوده ؟

لطفا هر نظری که دارید مطرح کنید برام .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)