سلام

یه سوالی در مورد ازدواج برام پیش اومده که نیاز به راهنمایی دارم:

فرض کنید شخصی خاستگاری دختری بره و بنا به هر دلیلی این اتفاق سر نگیره ولی پسره رو بشناسید ، مثلا فامیل باشه . بعد این درسته که شما خاستگاری اون دختر برید !؟ منظورم اینه اگه دختر خانوم رد کرده باشن پسر رو ولی پسر پسندیده باشه دختر رو یه حس بد براتون بوجود نمیاد که این شخص که فامیل هم هست به این دختر که قراره زن من باشه نظر داشته ! و تو رفتو آمدهای آینده به مشکل نمی خورید؟

حالا فرض کنید دختر پسندیده باشه ولی پسره خوشش نیومده باشه! این درسته که خاستگاری اون دختر بریم که میدونیم اون پسر توی فامیل رو میخواسته؟!

اگه یکی از این افراد غریبه باشن مشکلی نیست ولی وقتی فامیل نزدیک هستن قضیه فرق میکنه. مثلا مورد من به این صورته که یه بنده خدایی میره خاستگاری دختر کوچکتر یه خانواده ولی اونو بهش نمیدن با دختر بزرگتر یعنی خواهر اون فرد ازدواج میکنه!!

حالا مثلا قراره من برم خاستگاری دختری که شوهر خواهرش خاستگار خودش بوده!! و چون الان خیلی فامیل نزدیکن رفت و آمد خیلی زیاد دارن... این جور ازدواج درسته؟ به نظرتون من حساسم یا واقعا همه این حسو دارن که شوهر خواهره به این دختر هم نظر داشته و تو رفت و امدهای بعدی اذیت میشن؟ راه حلش چیه؟ این فرد رو از گزینه های ازدواج باید حذف کرد؟

یه سوال متفاوت و جدا هم دارم:

اگه خاستگاری فردی برید توی فامیل و بنا به هر دلیلی نشه،و این موضوع رو فامیل بدونن ایا درسته دوباره هم توی فامیل خاستگاری رفت؟ جایی که مطمین هستید سر میگیره این وصلت.؟

البته بی ربط به سوال اولم هم نیست چون اون دختری که من میرم خاستگاریش هم ممکنه همین حس و نظر براش بوجود بیاد که من جای دیگه رفتم....

البته اینو در نظر بگیرید که به صورت سنتی تمام خاستگاری ها اتفاق میوفته در مورد این مسئله.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)