سلام دوستان خواهش میکنم راهنماییم کنید.

دختری بیست ساله هستم و اینکه حدود دو ساله که با پسری دوست هستم و ایشون سی سالشونه.

و اینکه هر دو دانشجوی کارشناسی هستیم دو تامون ، هر دومون علاقه داریم بهم ولی حدود سه هفته اس که من با ایشون بهم زدم رابطه رو.

به ایشون گفتم اگه واقعا دوسم داره بیاد خاستگاریم و گفتن شرایط ازدواج مثل پول و شغل و مدرک ندارن . هر وقت میپرسم کی شرایطتت جور میشه زمان های متغیر میده یه بار میگه شش ماه یه بار میگه دو سال یه بار میگه پنج سال.

خانوادش با خودم صحبت کردن و منو میشناسن و حتی کل فامیلاشون در جریان رابطه ما هستن ولی نمیدونم چرا جلو نمیاد ، من بخاطر اینکه ایشون هر از گاهی باعث میشد روابط لمسی داشته باشیم و یا من کلاسای دانشگاهم رو بپیچونم و نرم و یا بعضی اوقات سرم داد میزد ، چون احساس گناه میکردم گفتم رابطمون رو قطع کنیم تا بیاد خاستگاری و اگه هم نیومد که هیچی حالا نمیدونم واقعا کار درستی کردم یا نه میشه کمکم کنین؟


مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)