سلام

من 22 ساله هستم. کارشناسی شیمی دارم اما امسال میخوام کنکور بدم. با توجه به درصد ها و رتبه هام تو آزمون های آزمایشی میتونم پزشکی و دندان و دارو و فیزیو قبول بشم.

واقعیتش من از دختری خوشم میاد که 20 ساله است و پزشکی میخونه. پدر و مادرش هم پزشک و دندانپزشک هستن.میدونم برای این خانواده پرستیژ خواستگار دخترشون خیلی مهمه.

من به دلیل اینکه شیمی خوندم به داروسازی علاقه بیشتری دارم اما پزشکی و دندان و فیزیو رو هم دوست دارم چون در کل زیست و شیمی رو به شدت دوس دارم.

من خونه و ماشین دارم بنابراین چون به هر 4 رشته علاقه دارم (دارو بیش تر ) خیلی روی درآمد و ... توجهی ندارم اما چون میخوام به این دختر برسم پرستیژ برام مهمه.

از نظر شما ممکنه به خاطر پرستیژ کمتر دارو نسبت به پزشکی و دندان رد بکنن؟ اصلا نظر شما در مورد یک داروساز چیه؟ آخه این روزا حتی بعضی ها فیزیو رو هم از دارو بالاتر میدونن ، اما لطفا نظرتون رو صادقانه بگید چون من قطعا میدونم که میتونم هر 4 رشته رو برم ( حالا پزشکی و دندان شاید پردیس برم که مشکلی ندارم)

لطفا هم نگین مگه به خاطر پرستیژ درس میخونی؟ من به خاطر علاقم برگشتم میخوام کنکور بدم اما رسیدن به ایشون هم برام مهمه و اتفاقا بهم انگیزه خوب خوندن میده. در کل نظرتون در مورد داروسازها و جایگاه اجتماعی شون میخوام بدونم .

تشکر

مرتبط:

بازار کار داروسازی اون قدر خوب هست که در 30 سالگی دوباره کنکور بدم؟

مقایسه رشته های پزشکی،دندان پزشکی و داروسازی از لحاظ درآمد

دانشجوی داروسازی هستم ولی الان بشدت از آینده ترسیدم

پرستارم و می خوام برای رشته داروسازی دوباره کنکور بدم

مقایسه دو شغل افسری و داروسازی از جوانب مختلف


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)