سلام دوستان خانواده برتری
قبل از اینکه سوالم رو مطرح کنم از تون ممنونم بابت خوندن مشکلاتم.
من خانمی هستم سی ساله قد بلند  و از نظر زیبایی بقیه ازم تعریف میکنن ولی متاسفانه با سابقه یه ازدواج اشتباه که دو سال بیشتر ادامه نداشت بدون فرزندم.

من کلا طعم عشق رو نچشیدم و در کل قسمتم آدم بد اخلاق و خشکی بود که استقلال فکر نداشت و بیکار هم بود و تحصیلاتش پایین تر از من  بود و با اصرار من کاردانیش رو گرفت و خلاصه خیلی بهم دروغ گفته بود و اصلا آدم مذهبیی نبود برخلاف خودم .

با تمام بد اخلاقی ها و سرد مزاجیش ولی خودش منو بی دلیل  رها کرد و رفت و من مجبور شدم بعد از پنج سال غیابی طلاق بگیرم.... حالا بگذریم خیلی شانس نداشتم .

استرس های زیاد باعث شد که مشکل غمباد و گواتر پیدا کنم و چهار هفته باید قرص لبو تیروکسین مصرف کنم و به دنبال آن ریزش مو پیدا کردم و چاق شدم و اضافه وزن پیدا کردم متاسفانه بدنم استریا و ترک برداشته  و مشکل بعدی من جراحی است که  روی رحمم به علت وجود یه توده خوش خیم (فیبروم) انجام دادم البته جاش فقط در حد دو سه سانت روی شکممه که  مشکلی برای بارداری و ... ایجاد نمیکنه (پزشکم گفته) .

کلا تا این سن خیلی سختی و رنج کشیدم و دلیلش هم ازدواج اشتباه و پر از غصه بود ولی چون خانواده حامی داشتم و به همسرمم علاقه نداشتم به دلیل اخلاق بد و ... طلاق برام خیلی سخت نبود و حتی خوب هم بود و روحیه امو حفظ کردم و پیشرفت کردم و وزنمو اوردم پایین و ورزش میکنم و خلاصه همه چی خوبه .

حالا مشکل اینجاست که خواستگار دارم و حتی خواستگار بهم معرفی میشه ولی من احساس میکنم با گفتن این مسایل برای اینکه باید صادق باشم و صداقت رو جزو مهمترین اصول زندگی مشترک میدونم;  فقط خودمو میارم پایین چون احتمالش قویه که  به این دلایل منو نخوان .

خودمم نمیدونم آیا واقعا آقایون این مسایل منو بشنون منصرف میشن ؟ دوستان و آشنایان وقتی دلیل رد کردن خواستگارانم رو میشنوند تعجب میکنن و میگن اشتباه میکنم ولی من ترس دارم بیشتر سر خورده تر بشم برای همین تصمیم دارم ازدواج نکنم .

از طرفی واقعا علاقه مندم که ازدواج کنم و تا الان هم پاک زندگی کردم.

نمیدونم واقعا چکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)