کاربران محترم سلام

در ابتدا لازم می دونم از همه تون برای وقتی که گذاشتید و همراهی تون تشکر کنم. در ادامه باید بگم من از یکایک شما کسب حلالیت می کنم و از شما خواهشمندم اگر مقدور هست منو بخاطر جنایت بزرگی که مرتکب شدم ببخشید.

1- من مدام چه تو پستم چه تو کامنت ها از واگذار کردن حرف زدم اما تو دو تا کامنت کاملا توضیح دادم که واگذار کردن نفرین نیست.

واگذار کردن یعنی سپردن امور کسی به فرد بلند مرتبه ای و به علی قسم معنی بدی نداره.

منتها خودم رو می گم ما ایرانیا بیشتر از اینکه مطالعه کنیم حرف می زنیم.بعضی از کاربران محترم تفاوت بین نفرین و واگذار کردن رو متوجه نمی شدند و دائم بخاطر ابهام به وجود آمده براشون کامنت های توهین آمیز می ذاستن و انگار هرچی من توضیح بیشتر میدادم برخی بیشتر انکار می کردند.

من در جایگاه نفرین کسی نیستم.اما بد نیست سواد دینی مون رو زیاد کنیم و یه سری کلمات قلبمه سلمبه ی روانشناسی غربی رو به نماد روشنفکری تکرار نکنیم.

پیامبر خدا عموش ابولهب رو تو قرآن نفرین می کنه و میگه بریده باد دست ابولهب.

تو زیارت عاشورا ما مدام لعن و نفرین می کنیم.

در قرآن امده «الا لعنه الله على الضالمین»  (5) ؛هان لعنت خدا بر ستمکاران باد!

و بازم اومده:«و آن ها که عهد الهى را پس از محکم کردن مى شکنند و پیوندهایى را که خدا دستور برقرارى آن را داده ، مى گسلند و در روى زمین فساد مى کنند، لعنت خدا و بدى او (و مجازات ) سراى آخرت از آن ایشان است .» سوره هود آیه 11

و شرمنده و لی در حدیثی از پیامبر داریم:

بی حجابی باعث لعنت و دوری از رحمت خدا می شود: پیامبراکرم (صلى الله علیه و آله و سلم) فرموده است: «به زودی در پایان امت من، زنانی می آیند که به ظاهر، لباس پوشیده اند ولی در واقع، عریان و لخت اند. آنها را لعنت کنید زیرا آنها ملعون اند.»

و باز داریم:

امیرالمومنین علیه السلام:

لعن اللّه الناظر والمنظور إلیه.

خداوند لعنت کند چشم چران و کسی را که خود را در معرض چشم چرانی قرار می دهد.

جامع أحادیث الشیعة (للبروجردی)، ج‏۲۵، ص: ۵۹۰

و باز آمده است:در حدیث دیگرى از امیرمؤمنان على(علیه السلام) آمده است که ضمن نکوهش از بعضى مردم عراق که زنانشان در بیرون منزل به صورت زننده اى با مردان اختلاط داشتند فرمود: «لَعَنَ اللّهُ مَنْ لایغارُ ؛ خدا لعنت کند کسى را که غیرت ندارد».

و نیز داریم:وَ نِساءٌ کاسیاتٌ عاریاتٌ مُمیلاتٌ مائِلاتٌ رُؤُوسُهُنَّ کَأَسنِمَةِ البُختِ المائِلَةِ لایَدخُلنَ الجَنَّةَ و َلایَجِدنَ ریحَها وَ إنَّ رِیحَها لَیُوجَدُ مِن مَسیرَةِ کَذا وَ کَذا؛

(در آینده) زنانى پیدا مى شوند که در عین پوشیدگى برهنه اند (لباس هاى بدن نما و جوراب هاى نازک مى پوشند) هوسباز و دلفریب مى باشند، موهاى خود را طورى آرایش مى کنند که مانند کوهان شتر جلوه مى کند. اینان داخل بهشت نمى شوند و حتى بوى آن را استشمام نمى کنند، با این که بوى بهشت از راه بسیار دور شنیده مى شود

اما با همه ی این تفاسیر من هیج جا کسی رو نفرین نکردم فقط واگذار کردم.

فکر نمی کردم مردم انقدر از واگذار شدن امورشون به حضرات معصومین بدشون بیاد؟!!!

بعد هم آن را که حساب پاک پاک است از محاسبه چه باک است؟

من حالا یه شکری خوردم تو اگه مطمئنی بدحجابی گناه نداره و حق الناسی از این نظر به گردنت نیست چرا م ترسی؟ اگه هست که خوب الان بترسی چه می دونم گریه کنی بهتره تا فردا . در مورد خودمم همین طور

واقعا متاسفم اگه کسی از این بابت  بی جا رنجید

2- اینکه مشکل من بارها سعی میشه تو کامنت ها شخصی بشه

و کاربران محترم موافقی مثل ؛

1- حسام

2-زهراا

3-elinaz

4-مریم الف

5-علی کریمی

6- delaram

7-.

8-پسر ناشناس 18 ساله کنکوری

9-گیلار بانو

10-پسرک تنها

11-خاتون بانو

12-.

13- مجرد سر 30 ساله

14-صبا

15-مریم بانو

16-حشمت فردوس

17-شهریار

18-شخص حقیقی

19-سارا

20-پسر خوب

21-spideh

22-محمد محمد

23-حامد

24- سایه

25-متین

26-سلام

27-شمه

28-امین

29-ice girl

30-نگار

31-مجید

32-پسر ناشناس با مجید موافقم

33-بانو زمستونی

34-پسر ناشناس به بانو زمستونی

35- به آبی

36-آزالیا

37- نازنین

38-پسر ناشناس

39-دل آرا به کسایی که از این پست ناراحتن

40-محیا

41-خودم

نطرشون توسط مخالف ها نادیده گرفته می شه در حالی که مخالف ها در اقلیت هستند درسته کامنت زیاد گذاشتن و حتی بعدش پست گذاشتن اما تعدادشون تقریبا یک سومه

مخالف ها

1-پرینازم

2-parisa.a

3-دختر ناشناس

4-آبی

5-مهندس

6-نود و هشت

7-hot chovolate

8-ماهی

9-سکوت.....

10-سه نقطه

مخالف های عزیز من واقعا از همتون عذر خواهی می کنم.

اما خواهشمندم یکبار هم که شده کامنت ابتدایی خودتون رو که برام فرستادین بخونین و بعد منصفانه بگین توش چه توهین هایی بوده و بعد کامنت منو بخونین که بهتون جواب دادم .

متاسفانه خانمی از من شکایت کرده که ازت نمی گذرم بخاطر نسبتی که بهم دادی؟ یکی گفته گریه ام گرفت.

ولی من هرگز نفهمیدم بخاطر کدوم حرفم طرف گریه اش گرفته و کدوم نسبت رو می گه؟

همش برداشت های خودشون بود. جالبه تو یکی از پست هایی که در اعتراض به پست های حجاب بوده یه نفر گفته فلانی یعنی من بهش گفتم... بعد نوشته البته واضح نگفت و لی 100 تا 120 درصد منظورش این بود . شما را به خدا این انصافه ؟؟؟

سکوت عزیز  بزرگوارانه از من طلب بخشش کرده و من هم متقابلا ازش بخشش طلب کردم

3-من یه جا اشتباه بزرگی می کنم

آقایی با نام مهندس کامنت می ذاره و کامنت اولش بخش هاییش اینه

جواب ها و تهمت های شما به این بندگان معصوم خدا رو خوندم؛ اولش با خود خوری سعی کردم چیزی نگم؛ اما وقتی دیدم ول کن نیستید و این طوری بندگان خدا رو میچزونید دیگه نتونستم بی تفاوت بمونم. خانم محترم؛ مشکل شما چیه که داری به زمین و زمان ناسزا میگی؟ این بنده خداها که چیزی به شما نگفتند

تو رو خدا یکی بره ببینه اون مخالف ها تو کامنت اولشون هیچ توهینی نبوده و من تو جوابی که بهشون دادم حرف ناحق زدم .

از دفاع کاربری با نام مهندس به شدت عصبی شدم و براش چند تا کامنت گذاشتم و اون موفق شد منو عصبی کنه و بالاخره بزرگترین اشتباه رو کردم و براش نوشتم:

دلت برای اون طفلکی ها سوخته یا می ترسی سوژه واسه دیدن تو خیابونا کم بشه؟؟؟؟

یا شایدم تو فکر اینی با یه بدحجاب ازدواج کنی و پز اندام و زیبایی بیرون ریخته شو به بقیه بدی؟؟؟

برای همین با اینکه اول اون منو عصبی کرده ولی ازش معذرت می خوام ، این آقا با کاربری به نام خاتون بانو هم کلی بحث راه انداخته و خدا می دونه هدفش چی بوده؟ اما این نادانی من بود که عصبی شدم و جوابشو دادم تا بقیه سوء استفاده کنن.

بماند که عده ای عین این لغات رو برام به کار بردن

بی خرد

نفرت پراکن

مغرور

و بلاخره من عصبی میشم و مخالف و بلکه مغرض به هدفش می رسه و پستی که این همه موافق داشته رو به حاشیه می بره .

خانم بدحجاب گفتی چرا شوهرتو نفرین نمی کنی؟

من تو اون پست یک مرد پیدا نکردم که از هیزی دفاع کنه و بگه کار خوبی هست و شوهر خودمم مدام اینو انکار می کنه و ابراز شرمندگی اما شما خانم ها ی محترم بدحجاب حتی یکجا اعلام نکردین کارتون بده و اشتباهه. یعنی اصلا بابتش شرمنده نیستید که هیچ افتخار هم می کنید.

هم چنین شما ابدا زیر بار این که این کارتون اثرات بد داره نمیرین در حالی که بیشتر از 40 نفر تو همین پست از دستتون شاکی بودن .

گلم خواهرم قشنگم عزیز دلم الهی قربون دل نازکت بشم به قرآن می دونم اکثرتون تا الان نمی دونستید این کارتون اثرات بدی داره . به علی ما هم نمی گیم منظور شما از بدحجابی اغوای شوهر مردم و از هم پاشیدن بنیان خانواده هست ، به قرآن ما نمی گیم نیت شما به خود ارضایی کشوندن پسرای مردمه .

به همون حضرت زهرا ما نمی گیم شما ناپاک هستید ( در ضمن پاکی با حیا فرق می کنه،کسی که حیا داره حجاب داره ولی پاکی رو هر زن ایرانی به غیر از اونایی که تو دادگاه ناپاکیشون ثابت شده دارن)

به امام حسین قسم ما نمی گیم شما نیت کردید با بدحجابی تون تنوع طلبی رو زیاد کنید و ازدواج خودتونو بقیه رو سخت . اما قبول کن چه تو بخوای چه نخوای بدحجابی تو این اثرات رو داره .

مسلما خیلی از اون دخترایی که شوهر من دیدشون می زنه روحشونم خبر نداره این کارشون چه تاثیری تو رابطه ی من و همسرم و متاهل های دیگه داره . شماها یا خودتونم متاهل هستید یا ان شاء الله در آینده می شین .

برای خودتون می پسندید؟ درسته با زیبایی ای که خدا ی مهربون بهتون هدیه کرده زندگی مردمو خراب کنید. من می دونم دل اکثر شما راضی به این کار نمیشه. فکر کن اون زن من چادری نیستم. فکر کن خواهرته. فکر کن مامان خودته.

چه خوبه نیت پاکتونو با حجاب زیباتون نشون بدین ، بعضی ها هم کدخدا شدن میگن مردها به محجبه ها هم نگاه می کنند با حجاب و بی حجاب فرقی نداره. اما خانوم عزیز خدای بزرگ امر به حجاب کرده لابد اون از من و شما بهتر می دونه که فرق داره یا نه.خودش مرد رو آفریده. حجاب هم فقط چادر نیست هر چیزی که بشه حدود الهی رو رعایت کرد حجابه. خانم های گل و گلاب موج بدحجابی اگه همین طوری پیش بره خوشبختی هممون تهدید میشه.

خواهر عزیزتر از جان بد حجابم ، فکر نکن این همه ی این معترضین به حجاب اجباری مثل تو هستند. نجیب و پاکدامن ، از جمعیت زنان بدحجاب کشور کافی است فقط 1 درصد بعد از آزاد شدن حجاب لخت شود. دامن کوتاه و شلوارک بپوشد. شورت و سوتین بپوشد. خوشت می آید؟؟؟

99 درصد شما می خواهید فقط روسری را بردارید اما تو روخدا حواستان باشد آن هایی که امروز که حجاب اجباری است لباسی می پوشند که نافشان بیرون بیفتد فردا که آزاد شود چه می کنند؟

خدا آن روز را نیاورد اما غیرت مرد ها کم و کم تر می شود. هم جنس بازی و روابط نامشروع افزایش می یابد و زن هم را بلکه به هم قرض دهند. در اروپا که حجاب آزاد است آمار فساد هم بسیار از ایران بیشتر است.

من و تو چادری مانتویی فرقی نمی کند من و تو که ایرانی و مسلمانیم این کثافت کاری را تاب نمی آوریم. تو رو خدا آگاه باش.

آیا آقای ترامپ دلش برای من و تو سوخته است که برای آزادی حجابمان حمایتمان می کند؟ سیاست آمریکا است که زن ایرانی را به لجن بکشد زن مسلمان را به لجن بکشد و این را اعلام کرده است. مادامی که من و تو در آسایش نباشیم فرزندانمان چه می شوند؟ آینده ی ما به کجا می رود؟ ایران چه می شود؟ سهم هر ایرانی 20 سی سی از خون شهدا است. جواب خون شهدا را چه بدهیم؟

من 21 ساله هستم.من انقلاب اسلامی نکردم .اما چون مسلمانم دوست دارم همه چیز اسلامی باشد.اما نیست. می دانم نیست. اختلاس هست ، بیکاری هست و لعنت بر شکم هایی که مال جوانان ما را خوردند حق مرا حق تو و رفتارشان اسلامی نبود اما من و تو باید بکوشیم برای اسلامی شدن.از بانک ها گرفته تا حجابمان.

من رئیس جمهور نیستم اما به عنوان یک زن ایرانی آنچه از دستم بر بیاید برای اسلامی شدن انجام می دهم. اسلامی شدن یعنی بهره ی بانکی بی بهره بانکی یعنی عفاف یعنی حجاب.

والسلام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)