سلام

من خیلی توی پست ها دیدم که بچه ها نوشتن توانایی کار با فتوشاپ رو دارن و ... ، من نیاز دارم که با چند تا گرافیست همکاری داشته باشم . زمینه کارای گرافیکی هم طراحی بنر های متحرک یا همون gif هستش ، همین بنر های 60*468 که در سطح وب میشه دیدشون
البته میدونم که افراد تجربه اینگونه طراحی رو ندارن ، و باید بگم که کسی فتوشاپ را بلد باشه یادگیری متحرک سازی یه نصفه روز تمرین نیاز داره .

در ضمن این یه استارت اپ هستش و برای اول کار قیمت ها رو پایین زدیم و به مرور میره بالا
و حقوق طراحیش شاید بدرد تهران ها و کسانی که توی شهر های بزرگ هستند نخوره  ولی برای کسانی که مثل خودم توی شهر های کوچیک هستند خوبه .

کار هم به این صورته که مشتری بنر ها رو سفارش میدن و بعد از پرداخت فاکتور سفارش ، گرافیست میتونه توی پنلی که داره سفارش رو ببینه و در صورت تمایل به طراحی کردنش رزروش کنه و شروع کنه طراحی کردن و آپلود کردن سفارش .

بعد از اتمام سفارش گرافیست میتونه تراکنش های طراحیش رو مشاهده کنه، و جمع کل مبلغی که طلب کاره و ... ، و اخر هفته تصفیه حساب صورت میگیره و پول به حسابش واریز میشه .

ما نماد اعتماد دو ستاره هم داریم و جای نگرانی از لحاظ اعتماد نیست ، در صورتی که تمایل به همکاری دارید برای ارسال نمونه طراحی و جزئیات بیشتر ایمیل بزنید .

esh2213@gmail.com
ادرس سایت
http://www.azegar.com

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) تبلیغ رایگان مشاغل (۲۳ مطلب مشابه)