سلام

دلم گرفته همسرکم! آخر تو نیستی که ببینی نوع دلتنگیهایم هم عوض شده،خودم را آپدیت کردم ،دلتنگیهایم را نیز نیو ورژن!

دلم برایت بگوید اخیرا از دیدن پروفایل یک دختر- از آن داف و پلنگ های روزگار - که تازگی ها مزین شده به سلفی های دوتایی و چه دوتایی هایی!...دلم گرفته. میدانم این دلیل محکمه پسندی برای بیان اوج دلتنگی نیست ولی خب دخترم دیگر ...

راستش گفتن ندارد اما من هم همانند فردوسی بزرگوار میترسم.خدایش بیامرزد آن مرحوم نیز چون من بیم ازدیاد پلنگان و شیران ایران را داشت! طفل معصوم! خبر نداشت چندین سال و سده بعد از مرگش همان هایی که میترسیده ازشان به سرش آمده اند! و نزدیک است که ایران ویران شود کنام پلنگان و شیران شود!

همسرجانم ...همسر تحفه من! میخواهم بیان کنم عمق فاجعه را... یک دقیقه گوشهایت را بگیر چیزی بگویم که نشنوی...حواس مبارکت را بده آن ور لطفا .

"میگویند جدیدا پسرکان هم عاشق همین دخترکان میشوند... ما که دور و برمان پلنگ نداریم اصلا پلنگ ببینیم میگرخیم پسری هم که عاشق اینان بشود هم نداریم ولی میگویند! چمدونم والله!"

دِ همین است که میترسم دیگر... میترسم عقلت را از دست بدهی یک روز عوض اینکه بیای سراغ من واله و شیدای یکی از این پلنگان شوی... که اگر بشوی میکشمت! شرحه شرحه میکنمت اگر...هیچ! بگذریم...من که درنده خو نیستم مثل این جماعت مذکور! آخ دلبندم!

سالها گدشته از آن روزی که تنها!!! دغدغه ام این بود که انگشت درون دماغت نکنی! اصلا سطح دغدغه ام درون حلقت! آخر آن روزها فضای مجازی نبود اینگرام و اونگرامی نبود که بشود بلای جانم... که تازه بفهمم که دغدغه چیست،اصلا به این میگویند دغدغه نه به اون...مسخره!

سالها گذشته و من دیگر بزرگ شده ام زندگی پرورشگاه خواسته هایم بوده و یادم داده یک مرد دماغوی با محبت به مراتب حیوان باوفایش شرف دارد به مردکان هیزگان و هرزگان روزگار و البته غیر دماغو !

" &Blueberry& "

درد دل های من با همسر احتمالی آینده ( 1 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)