سلام

من تازه ازدواج کردم ، شوهرم قد بلند و لاغر اندامه ، من تو پر و قد بلند و تقریبا تپل هستم . شوهرم خیلی از اندام من ایراد میگیره میگه، دلم میخواد لاغر باشی ، شکمت باید تخت تخت باشه . سینه هات باید کوچک باشه .

خسته شدم ازش ، منم دلم میخواد همسرم درشت هیکل و گوشتی بود از اندام استخوانی خوشم نمیاد .دلم خیلی رفتارا میخواست ولی فقط ایراد میگیره ، خودمم نمیدونم چطوری بهش بله گفتم و ازدواج کردیم .

خودش دائما میگه عاشقتم ولی همش این ایراد ها رو میگیره ، دلم طلاق میخواد خسته ام کرده . واقعا عشق یعنی این؟ از هر چی ازدواجه بدم اومده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)