سلام

دوستان اگه در این باره تجربه دارید تو رو خدا راهنماییم کنید که اصلا همچین چیزی ممکنه یا من اشتباه میکنم ؟
ببینید من در این خانواده برتر سوال های زیادی پرسیدم و همچنین تو سایت های دیگه ، پیج اینستاگرام داشتم ،و اکانت تلگرام و مدت ها قبل وبلاگ، یک نفر من هر جا سوال میپرسم فورا پیداش میشه و یه کامنتی میده ( از کامنتش متوجه میشم آشناست )، اکانت تلگرامم رو هیچ کس نداره جز یکی دو نفر، اما این آقا مشخصه تلگرام منو پیدا کرده و به متن و عکس هایی که میذارم عکس العمل نشون میده تو اکانت خودش. یا یه وبلاگ شخصی ساختم که هیچ کس ادرسش رو نداشت و شاید دو روز بود افتتاح کردم که متوجه شدم وبلاگمم داره چک میکنه.

من هر وقت به پیج اینستاگرامش سر میزدم فورا یه جمله رو مینوشت و بعد پاک میکرد . ایشون چطور تونستن من رو دنبال کنن و کلا به اینترنت و سرچ و فعالیت های من دسترسی داره  ؟

همچین چیزی امکان داره که طرف بتونه تو دنیای مجازی یکی دیگه رو زیر نظر بگیره؟! خب اگه ممکنه من چطور بتونم متوقف کنم فضولیش رو ؟


مرتبط:

کسی فقط ایمیل ما رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه؟

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

میترسم از اینکه روزی عکس های خودمو تو اینترت ببینم

گوشیم هک شده یا نه؟

خطرات دادن اسکن کارت ملی و اطلاعات شخصی برای شغل اینترنتی

چطور می تونم بفهمم که چه کسی اینستاگرام منو هک کرده؟

درباره هک کردن گوشی با فرستادن فایل کسی اطلاعاتی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)