سلام
من میخوام یک تجربه تلخ که منجر به از دست دادن ۳۴۰ هزار تومان من شد رو باهاتون به اشتراک بگذارم .
شاید بخندید که ۳۴۰ تومن پولی نیست ، چرا هست ، برای یک کرم الکی و به درد نخور که مثلا بزرگ کننده سینه است ، همش دروغ بود ، باورم نمیشه با چه امیدی این کرم رو خریدم و هیچی به هیچی . فکر کنم اصلا کرم مرطوب کننده توش ریخته بودن .
هیچ چیز خاصی نبود به جای اون چقدر میتونستم عرق رازیانه بخرم و بخورم شاید یه کم تاثیر داشت .
خانم های عزیز این کرم ها و مشابهش همه بی تاثیرن اگرم برفرض محال تاثیر داشته باشه قطعا تقلبیش تو ایران هست من از یک پیج خیلی معروف خریدم که کسایی اومدن تو اون پیج از این کرم تعریف کردن که آره ما استفاده کردیم و خوب بود ولی مطمئنم همه اون پیج ها تقلبی هستند .
خب کم پول در نمیارن که هر روز یه پیج فیک میسازن و مردم رو فریب میدن . تو گوگل هر چی سرچ کردم چیز درست حسابی گیرم نیومد .
فقط تو رو خدا هر کی این پست رو میخونه اطلاع رسانی کنه از همین فضای مجازی هر کس حداقل به سه نفر بگه به خدا خیلی خیلی ثواب داره . به خدا مردم ما پول ندارن حروم این چیزا کنن ، اگه کسی زودتر به من میگفت منم فریب نمیخوردم با بدبختی اون پول رو جمع کرده بودم منی که شاغل نیستم !
دیگه تصمیم گرفتم بدنمو دوست داشته باشم همینیه که هست ، هرکس خواست خواست هر کسم نخواست جهنم ، در عوض سعی میکنم موهای بدنمو لیزر کنم و با ورزش شکمم کامل تخت کنم میدونم که خیلی خوب میشه !!! دیگه میخوام با بدنم آشتی کنم و دوسش داشته باشم و دیگه غصه نخورم که چرا سینه هام کوچیکه .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)