با سلام

پسرى بیست و یک ساله هستم، دو سال پیش در سایتى با دخترى از شهر خودمان ، که دو سال از من کوچکتر بود آشنا شدم ، ابتدا صحبت هاى مختلفى میکردیم ، و از علاقه خودمان به دختر و پسر دیگرى گفتیم ، در واقع هر دوى ما عاشق دو فرد دیگر بودیم . بعد از گذشت مدتى ، من شیفته ایشون شدم و نتونستم از علاقه خودم نگم . و او هم قبول کرد ، باورم نمیشد ! دخترى را که ٥ سال دوستش داشتم یک شبه با دیدن او فراموش کردم . صحبت هاى ما دیرى نپایید زیرا وِى کنکور داشت و من هم قول داده بودم که تا دو سال دیگر وضعیت مالى خود را سر و سامان دهم . در همان سایت ، ادرس منزل و اسم و فامیلیش را گرفتم و به او قول دادم دو سال دیگر به سراغش خواهم رفت ، تا کنون نیز او را فراموش نکردم .

اما ان چه که برایم مهم است ، آن است که همسرم مرا ، به عنوان اولین نفر در قلبش دوست داشته باشد نه شخص دیگرى را ... این سوال را از خودش پرسیدم ، گفتم تو مرا بیشتر دوست دارى یا محمد را ؟ و جوابش این بود منو ، ولى باور نکردم و نمیکنم چطور به این یقین برسم که منو واقعا دوست داره ؟ من دو - سه سال پیش چیزى نداشتم .

اما به سبب آن که از ابتدا فکر اقتصادى خوبى داشتم ، همین امر سبب شد امروز هم وضعیت مالى خوبى داشته باشم ، همچنین در رشته و دانشگاهى قابل احترام در حال ادامه تحصیل هستم و با توجه به آنکه چهره معمولى داشتم ، از اکسیر پول بهره برده و ان را هم صفا دادم  .

به لطف حضرت حق ، مشکل خانوادگى ، اخلاقى ، سو سابقه ، دودى بودن و ... هم ندارم ، تنها مشکلم سربازیست که البته براى آن هم حیلتى مکّارانه اندیشیده ام ! کنون هر قدر سخت باشد اما اگر صلاحم نباشد قادر هستم او را هم فراموش کنم و به حول و قوه الهى گامى محکم به سوى سومى بر دارم .

دختر خانوم ها ، صادقانه بیایید و بگویید آیا میتوانید نسبت به علاقه خود در ایّام کودکى به پسرى دیگر بگذرید و شیفته همسرتون بشید یا نه ، نمیتونید؟ فقط لطفا قضاوت بیجا نکنید و نگویید ازدواج هاى اینترنتى فلان است و دختران مجازى بهمان ، چرا که ایشان حجاب خوبى هم دارند .

( به روز باشید خواهشا ! ٩٠ درصد ازدواج هاى یه کشور مدرن که اسمشو یادم نیست اینترنتیه ! )

دوسِتان ! کمى با زبان طنز نوشتم اما قضیه به قدرى جدیست که خیلى جدیست .

و منّ الله التّوفیق ، الرحمن الرحیم ، والعلى العظیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)