سلام

راستش من 19 سالمه ، چند وقته دیگه عقد خاله ی 18 سالم با یه آقای 25 ساله است . ولی من به جای این که خوشحال باشم ناراحتم بشدت از اون طرف تنفر دارم اصلا یه جور رگ غیرتم باد کرده یکی نیست بگه آخه به تو چه سر پیازی یا تهش ؟

واقعا به من چه چرا حال من بد شده ؟ چرا فکر می کنم یکی قراره ناموسم رو ببره ؟ چرا دلم نمی خواد تو عقدشون باشم ؟

من از بچگیم با خالم بزرگ شدم ، الانم فکر می کنم ازدواجش تو این سن اشتباهه ، فکر می کنم طرف بچه گیر آورده ولی هیچ کس اعتراض های منو گوش نمیده . ببخشید فقط می خواستم سبک شم یه درد و دلی کرده باشم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)