بسم الله الرحمن الرحیم


هو الحبیب

سلام به همگی

چند وقتی بود ذهنم در گیر نماز قضاهام بود که بلاخره کی باید بخونمشون امسال ، سال بعد ، 10 سال دیگه
بذارم ارث برسند به بچه هام ! :D  خلاصه چیکار کنم!؟  بنظرم رسید اگر بچه های اینجا پایه باشند بشینیم باهم
دیگه کم کم نماز قضاهامون بخونیم؟؟؟ من تقریبا 3 سال نماز قضا دارم ولی واسه احتیاط 4 سال می خوام بخونم
بچه ها اگر موافقید تو این تاپیک اعلام آمادگی کنید فعلا روزی 2 رکعت نماز قضا صبح بخونیم...

بچه ها یدون خاطره تعریف کنم شاید واستون جالب باشه ...

من اون موقع فکر کنم 18 یا 19 سالم بود تصمیم گرفتم که همه ی روزه های قضامو بعد از ماه رمضون پشت سر هم بگیرم که 4 سال میشد...خلاصه ماه رمضون اومد و روزه گرفتمو بعد از ماه رمضون هم ادامه دادم 5 ماه روز بودم...دقیقا دقیقا روز آخری که تمام شد منتظر اذان مغرب بودم همین که خواستم افطار کنم یکی از دوستام تماس گرفت گفت : که امشب مراسم غبار روبی شاه عبدالعظیم دوستم منو دعوت کرد و گفت که اون یکی دوستت هم بگو بیاد(یعنی من) اصلا خیلی عجیب بود من کلا یک دفعه اون بنده خدا رو دیده بودم چجوری منو یادش بود !؟ خلاصه واسه اولین بار رفتم داخل ضریح یه امامزاده شروع کردیم به غبار روبی خیلی حس خوبی بود بعدش 2 تا امامزاده دیگه هم که اونجا بود رفتیم....
خلاصه غرض این که خدا هیچ کاری رو بی پاسخ نمی ذاره با من که همون شب حسابش کرد :D و بسیار حس قشنگی بود ...من مطمنم اگر ما همت کنیم و نماز قضاهامون بخونیم هر چند که زیاد باشه یا سالها طول بکشه ولی پایانش خوش و همه مون جایزه های جالبی می گیریم :)

خلاصه کلام بیاید حق رفاقت با خدا رو پرداخت کنیم
منتظر اعلام آمادگی دوستان گلم هستم


پ ن : فعلا فقط نماز قضای صبح رو شروع می کنیم اونم به این شکل که در طول شبانه روز 2 رکعت بخونید
کلا فکر کنم 2 دقیقه طول می کشه ( از امروز تصمیم بگیریم 2 دقیقه وقت واسه خدا خالی کنیم)

پ ن : بعدا کسایی که اعلام آمادگی کردن یدون ذکر انتخاب می کنند مثلا من یا صاحب الزمان انتخاب می کنم
بعد هر موقع  اون  روز نماز قضامو خوندم یدون کامنت می ذارم یا صاحب الزمان 1 یا صاحب الزمان 2  اینجوری می فهمیم چند رکعت تا حالا خوندیم مثلا یک سال بعد میشه یا صاحب الزمان 354(یعنی یک سال خوندم)

پ ن : بچه ها این فرصتی هم هست واسه کسایی که کلا نماز نمی خونند شروع کنند بخوندن

پ ن: "خانمها"اگرقصد شرکت دارن هر روز حضوری بزنند سپس آخرسال از آن مقداری که نتوانستند بخوانند کم کنند

باتشکر


در مورد ارتباط با خدا:

احساس میکنم سیم ارتباطیم با خدا قطع شده

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

آیا برای خدا بی ارزشم ؟

من از خدا یه معجزه می خوام

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

خدا فدات شم

خدایا، خیلی دوستت دارم

تجربیات شما از امدادهای خدا در موقعیت های سخت

وضعیت خوبی ندارم ولی امیدم خداست

به خدا خوش‌ بین باش

خوبه که خدا رو دارم

کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا

چطوری خدا رو تو زندگی اصل قرار بدیم ؟

چه جوری دلم و متصل کنم به خدا ؟

بیاید یه خورده بنده با معرفتی برای خدا باشیم

در مورد خدا برام حرف بزنید

قلبم شده جایگاه مهر خدا

باید چیکار کنم تا خدا تو زندگیم پر رنگ تر شه؟

من دوست دارم خدا رفیقم باشه

خدایا داده و نداده ات رو شکر

دقیقا نمیدونم چی شد که مشتاق خدا شدم

قدر سلامتی تون و بدونید خدا رو هم شکر کنید