سلام خسته نباشید

من دختری 28 ساله هستم. یکی از همکلاسی هایم که 29 سال سن دارد از من خواستگاری کرده. وضعیت مالی نسبتا خوبی داره و بعد از فارغ التحصیلی راحت می تونه کار پیدا کنه. اخلاق بسیار خوبی داره که این باعث شده که به پیشنهادش فکر کنم.

ایشان لاغر هستن و چهره بامزه ای دارن ولی خیلی بی بی فیس می باشند. من خودم از سنم کمتر نشون میدم ولی دیگه ایشون 20 تا 22 سال نشون میده. این موضوع تا حدی منو نگران کرده ، در حالی که بیشتر شرایط و اخلاقش رو میپسندم. بنظرتون این موضوع چقدر مهمه ؟

ممنون میشم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)