سلام دوستان

حتما برا همه پیش اومده که مدتی مثلا چند ماه یا یک سال درگیر قضیه ای هستند مثل آزمون، مشکل خانوادگی، بیماری ، مشکل مالی و ...

وقتی واسه ادم مشکل یا گرفتاری پیش میاد یا اوقات خوشی نداره مسلما یه نوع غمگینی، ناراحتی، تغییر رفتار و مشکلات خلق و خو هم گریبانش رو میگیره.

من الان تو وضعیت نسبتا ناخوشایندی هستم و تا مدتی درگیر یه قضیه هستم .خب بخاطر همین مشکلم،رفت و آمدم به بیرون کم شده و حالت غمگینی منو گرفته که گاهی بیخود گریه میکنم و میگم اصلا چرا زندگی میکنیم و از این ناراحتی ها ( البته بگم که حس زندگی کردن رو از دست ندادم ها مثلا میگم میخندم گاهی میگردم ولی خب کمی هم حس ناراحتی دارم) حالا سوالم اینه که بعد مدتی که این مشکل من رفع شد و تموم شد، آیا این حالات من هم از بین میره؟ (همین ناراحتی و بی حوصلگی) یا اثراتش میمونه؟

همش نگرانم نکنه ناراحتی های الان من بعدا برام مشکل روحی ایجاد کنه! یا بعد تموم شدن مشکلم بازم ناراحتم باشم!

ممنون میشم اگه تجربه ای دارید بگید.

اقای نجفی صورت سوال رو بذارید: همش نگرانم ناراحتی های الانم بعد تموم شدن مشکلم،باقی بمونن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)