سلام

من متولد 72 هستم و شرایط ازدواج دارم و خیلی این ازدواج واسم مهمه ، مهمه که چون بحث یه عمر زندگیه و میخوام واقعا با کسی که ازدواج میکنم دوسش داشته باشم و اونم دوسم داشته باشه ، از ته دل ، یه زندگی عالی عاشقانه ، از اونجایی که این رابطه ها کم شده ، دختر خوبم کم شده ، و از همه چیز مهم تر برای من پاکی نجابت و عشق دختره برای ازدواج . من تصمیم گرفتم با یه دختر ناشنوا ازدواج کنم ... و چون رابطه قبلی نداشتم میدونم میتونم عاشق شم و دوست داشته باشم طرفمو . من آدم فوق العاده زن دوستیم و مهربون ، میدونم میتونم طرفمو خوشبخت کنم .

و از اون جایی که من با این قضیه مشکلی ندارم اینکه کیس ازدواج من ناشنواست ، حس میکنم اونم میتونه منو دوست داشته باشه چون میدونه من یه مرد سالمم و با وجود این همه دختر اونو انتخاب کردم و خب بیش از حد معمول میتونه عشقه وجود داشته باشه . مشکلی با شرایط جسمی دختر ندارم میدونم میتونم خوشبختش کنم جوری که احساس کمبود نکنه . همه اینا به خاطر اینه چون فکر میکنم یه دختر با این مشخصات خیلی سالم تر عاقل تر از بقیه میتونه باشه . 

و این حس زن دوستی و محبت من هدر نمیره ... و میتونم واقعا دوسش داشته باشم ... خواستم نظرتونو بدونم دوستان ... همه نظر بدن ، مهمه واسم بحث زندگیه
مرسی...


مرتبط:

تنهایی شیرین من

کی قراره بعضی از مردم دید شون رو نسبت به معلولان عوض کنن؟

به خاطر معلولیتم اعتماد به نفس کمی دارم

چرا ما معلولان رو دست کم میگیرن ؟

من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم

من همون ماهم که کسی یارای رسیدن بهش رو نداره

اعتماد به نفس چیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه)