سلام دوستان

دوستان به نظرتون زندگی فقط ازدواج ؛ کار؛ تحصیله ؟ یعنی نمیشه واس خودت زندگی کنی و لذت ببری؟ امشب یکی از دوستانم که خیلی دوسش دارم با من تماس گرفت تا با هم درد و دل کنیم . داشتیم از برنامه هامون میگفتیم که بهش گفتم من باشگاه میرم و لذت میبرم ایشونم گفتش من برنامم اینه که دوباره درس بخونم کنکور بدم ؛ خطاب به من گفتش من حالا یه برنامه ایی دارم چون به فکر آیندم هستم اما تو چی؟ کمی از حرفش ناراحت شدم.

گفتمش که من با رفتن به باشگاه لذت میبرم دیگه آینده رو نمیدونم چی پیش میاد. ازدواج که دست من نیست ؛ کار هم که الحمد الله میگردی نیست؛ درس هم که فارغ شدم. به تازگیا دارم نویسندگی میکنم اما از نظر اطرافیانم کارم بیهوده است .

یا باید ازدواج کرد یا کار کرد یا ادامه تحصیل داد!!!! به نظرتون زندگی همین سه مورده ؟ خب اگه شرایطش باشه که چه عالی اما نیست خب من خودمو بکشم چون کار ندارم؟ چون ازدواج نکردم؟ چون شرایطش نیس ادامه بدم. در ضمن من یه دخترم شاید خیلیاتون تو شرایط من باشین و درکم کنین. در جواب این عزیزان چه باید کرد؟ چه باید گفت ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)