سلام عرض میکنم خدمت اعضای گل خانواده برتر

می خواستم راجب موضوعی صحبت کنم که یکی از معضلات اجتماعی است که چرا حیای دختران و پسران ورداشته شده که البته اینم بگم که پسران از مدت ها پیش آشکار بود ولی جدیدا دخترا هم این طوری شدن تا یه چند تا مثال بزنم تا متوجه منظورم بشین .

نگاه کنید تا حالا توجه کردین که چرا پسرا تا دختری خوشگلی رو تو خیابون میبینن بهش متلک میندازن حالا ما میگیم پسر هستن و ...،  ولی جدیدا بر عکسم شده ، بخدا اگه بخوام دروغ بگم واقعا دخترا خیلی بی حیا شدن ببخشید نه با همه شونم بعضی از جامعه ، مثلا بنده عادت دارم تیپ میزنم پسرم هستم شلوار غواصی با پیرهن و کت تک قیافمم خوبه به گفته بقیه قدمم بلنده ولی نمیدونم آخه دخترایی که تو خیابونن حیاشون رو گرفتن ؟

مثلا اون باری دختره اومده میگه مستقیم نمیری منم باهات بیام ؟خب چی بهش بگم ها ؟ چی بهش بگم یا یه دختر دیگه جلو مامانم بهم شماره داد مامانم منتظر عکس العمل من بود که پارش کردم .

یا دختره رفته به دختر عمم گفته پسر داییت هست ها من می خوامش یعنی درسته ما پسرا بی حیا شدیم ولی به نسبت دخترا هم بی حیا شدن ، می خواستم ازتون نظر خواهی کنم دلیلی که این طوری شدن چیه ؟ آخه چه دلیلی داره که جامعه داره به این شکل میره که دختر بیاد به یه پسر شماره بده و راه حل این مشکل چیه ؟

لطفا به این پرسش به صورت عمومی پاسخ دهید چون واقعا خیلی ها می خوان بچه هاشونو اماده کنن تا دچار چنین چیزی نشن ولی راحش رو نمیدونن . پیشاپیش بابت نظراتتون ممنونم و لطفا بیشتر به حواستون به دخترانتون جمع باشه آخه این همه دختر که تو جامعه است آخر دختر یکی از ماهاست که داره متلک میندازه و اینم بگم که دختران شما که حضرت مریم نیستن انسانن و اشتباه میکنن.

از طولانی شدن متنم عذر خواهی میکنم

" محمد hell "


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)