سلام دوستان

لطفا کمکم کنید . من 19 سالم هست و یکی از پسرهای دانشگاه مون که اهل شهر دیگه ای هستن از من از طریق واسطه خواستگاری کردند . ایشون یکی از استادهای دانشگاه رو هم در جریان گذاشتن . اما گفتن اولش بیاین از ویژگی های هم مطلع بشیم .

قبل از اینکه خانواده ها بدونن و اگر با هم جور باشیم تا هر وقت که بخواین صبر میکنم اما من مخالفت کردم . بعدش خواهر ایشون به مامانم زنگ زد و از مامانم خواست که این دو تا یکم بیشتر با هم آشنا بشن و هر پیامی که به هم دادن رو شما هم در جریان باشین .

این آقا 20 سالشه ، پسر به ظاهر خوب هم از نظر چهره و هم از نظر شخصیت هستن. اما من می ترسم و اضطراب دارم . احساس میکنم این آقا هنوز تصمیم اش جدی نیست و یه چیز خیلی مهم اینکه به خاطر چهره ی خوب این آقا دخترها دنبالشن خوب من هم میترسم که چهره ی من چندان مورد پسند ایشون نباشه 

لطفا نگرانی ام رو برطرف کنید هم در مورد چهره و هم اینکه من چی کار کنم ؟ آیا با این آقا وارد رابطه بشم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)