سلام

من مشکلم اینه که هر وقت از سمت جنس مخالف مورد توجه قرار میگیرم و با الفاظ مهربون صدا زده میشم (جونم... عزیزم... خانومی و ...) به شدت تحریک میشم .حتی با وجود اینکه بدونم طرف علاقه ای به من نداره و زن و بچه داره و ضمن یک عادت یا به قول معروف تکیه کلام با همه همینجوری حرف میزنه! همون همون همون تن و لحن صدای مردونه و مهربون برام تحریک کنندست!

بارها شده توسط استاد، هم کلاسی پسر، پسرای فامیل، یا حتی یک دکتری که مراجعه میکنم و ... تحریک بشم!

من دوست دارم دختر با خدایی باشم.مجردم و دوست پسرم ندارم و خود ارضایی هم نمیکنم. خیلی دوست دارم ازدواج کنم فعلا شرایطش جور نشده. اما این تحریک باعث میشه من خیلی عذاب بکشم و احساس گناه کنم. و تمرکز تو درس و کار و همه چی خیلی کم بشه.

واقعا دست خودم نیست. اول می خواستم از آقایون خواهش کنم با توجه به شنیداری بودن خانم ها این موضوع رو رعایت کنند و بعد هم می خواستم راهنمایی بگیرم که آیا این احساسات تحریک تا این حد طبیعی هست یا نیاز به درمان داره و باید برم پیش مشاور یا روانپزشک؟!

ضمنا من 25 ساله هستم.

ممنون از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)