سلام دوستان

من دختر هستم ، بیست و چند سالم هست تقریبا شش سالی هست که ریزش موی شدید دارم یعنی هم موهای سرم هم ابرو و هم مژه هام قبلا موهام فوق العاده پرپشت بود تو کلیپس جا نمیشدن الان دیگ انقدر کمه که کلیپس نمیتونم بزنم شدیدا باعث ناراحتیم شده ولی نتونستم راه حلی پیدا کنم .

سه سال پیش،پیش بهترین دکتر پوست شهرمون رفتم معاینه کرد بهم گفت موهات ریشه اش از بین رفته ویتامین دادن یه مدت ریزش کمتر شد دفعه بعدی که رفتم دیگه چیزی تجویز نکرد گفت بهتر شده ولی هنوز ریزش شدید داشتم فقط یخورده تاثیر داشت . اون موقع از دکتر پرسیدم گفتم موهایی که ریختن چرا رشد نمیکنن ، پرسیدم یعنی دیگه در نمیان ؟ بهم گفتش که موهایی که ریخته دیگه در نمیان .

این حرفش خیلی تاثیر بد روم گذاشت از اون موقع چند سالی گذشته من هنوزم ریزش دارم حجم موهام خیلی کمه جوری که پوست سرم لابه لاش مشخصه ریزش از همه جای سرم هستش(منظورم اینه که سکه ای نیست) هر روز درگیرم .

ضمنا اینکه آزمایش دادم نه مشکل هورمون نه تیروئید و نه کم خونی هیچ مشکلی ندارم تو خوانواده و فامیلم همگی موهاشون پرپشته (یعنی ارثی نیست ) و اینکه هر روز آجیل و میوه و سبزی میخورم حتی دیگه ویتامین تاثیر نداره . دوستان تو رو خدا امونم رو بریده .

میخوام بدونم کسی هست که موهاش خیلی وقت پیش ریخته باشه دوباره موهاش در بیان؟ (در واقع برگشت پذیر هست؟) کسی تجربه داره؟

دوم اینکه چیکار کنم هم ریزش موهام قطع بشه هم موهام برگردن دوباره مثل قبل پرپشت بشن؟

بعد اینکه میخوام هر روز روغن زیتون به پوست سرم بزنم به نظرتون کار سازه؟ یعنی روغن زیتون بزنم موهام برمیگردن؟ و چه مدت طول میکشه؟

تو رو خدا هر کی تجربه داره بگه، امونم رو بریده اینم بگم که دسترسی ندارم واس دکتر برم شهر دیگه .

چیکار کنم بنظرتون واقعا خسته ام دیگه امیدی ندارم خودمم دیگه دست به موهام نمیزنم چون میدونم آنی میوفتن .


مرتبط :

نظر و تجربه شما درباره استفاده از شامپوی آلپسین چیه؟

تجربیات شما در مورد حل مشکل چرب بودن و ریزش مو

تجربیات شما در مورد رفع شوره چرب موی سر ؟

تجربیات شما در از بین بردن شوره سر

تجربیات شما در مورد رفع شوره سر

تجربیات شما در درمان شوره و پوست پوست شدن ابرو

تجربیات شما در مورد ریزش مو

کوتاه کردن مو جلوی ریزش اون رو میگیره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)