سلام

من حدود 3.5 سالگی مادرم رو از دست دادم. پدرم تقریبا 1.5 سال بعد فوت مادرم ازدواج کرد. اون خانم و من از بچگی مادر صدا میکردم و راستش مثل مادر خودم میدونستمش و مامان صداش میکردم.

2 تا خواهر دارم یکی بزرگتر که خواهر اصلیمه یکی کوچیکتر که ناتنیه. خب اینا شرح حال بود. حدودا 19 سالمه. جدیدا به خواهر ناتنیم میبینم یه سری پچ پچ ها در مورد مادر اصلیم میکنه این مادر جدید. و راستش جدیدا میبینم یواشکی به خواهر ناتیم درباره مادرم توهین میکنه و حراف هایی بهش میزنه که واقعا ناراحتم میکنه.

من از شدت عصبانیت مجبور شدم پست بذارم. چیکار باید بکنم من؟ به بابام بگم که توهین میکنه در خفی یا خودم مستقیم برم بهش بگم توهین نکنه؟ ( در ضمن من از مادر اصلیم فقط چند تا عکس دارم و چیزی یادم نمیاد و از وقتی فوت شده چیزی دربارش تو خونه ما حرف زده نشده و تازه همین 6 ماه پیش من با پدرم مطرح کردم قضیه رو و سوال پیچش کردم درباره مادرم یعنی خاله و دایی و مادربزرگ مادر اصلیم رو همین 3-4 ماه پیش برا اولین بار بعد 15 سال دیدم ) .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)