با سلام

چند سال پیش به دلایلی که برای خودمون مهم هست با تصمیم خانواده به شهر دیگه ای نقل مکان کردیم برای زندگی . حال به سن ازدواج رسیده ام و خواستگاران زیادی دارم،

اما چون من اینجا بزرگ نشده ام می ترسم بعد ازدواج پشیمان شوم، که چرا با فردی هم فرهنگ و بومی منطقه خودم ( شهری که به دنیا آمدم و آنجا بزرگ شدم ) ازدواج نکردم و از مشکلاتی که  از تفاوت عقیده و نوع نگرش افراد که در اثر تفاوت های محیطی بوجود میاد می ترسم.

ضمن اینکه چون مدت ها از شهر خودم دور بوده ام، تفاوت هایی در نگرش خودم هم بوجود آمده که باعث میشه دیگه خیلی نگرشم با مناطق بومی خودم همخوانی نداشته باشه. در واقع می تونم بگم از یه شهر کوچکتر به یه شهر بزرگتر آمده ایم.

ممنون میشم اگر تجربه مشابه یا اطلاعات و پیشنهادات ارزشمندتون رو با بنده در میان بگذارید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)