سلام دوستان

تونستم به لطف خدا و با کمک شما دوستان خیلی از مسایل و مشکلات خودم رو حل کنم از این بابت ازتون تشکر میکنم.

اما اخیرا یه موضوعی برام پیش امده که میخوام راهنماییم کنید

من دختری 21 ساله هستم و دانشجویی دانشگاه فرهنگیانم از نظر ظاهری عادی هستم و قدم بلنده. پارسال یکی از معلمام  نسبت بهم قصد سویی داشتند که خدا رو شکر تونستم جون سالم به در ببرم....

امسال یه خواستگار برام امده که از همه نظر در یک سطحیم تقریبا وقتی دیگه تصمیم گرفتم جواب مثبت بدم البته با خانوادم به نتیجه مثبت بودن رسیدم. خواستگاره رفت پشت سرشم نگاه نکرد!!!!!!!!!!!! نمیدونم چرا !!!!! !با اینکه هم منو دیده بود و پسندیده بود و هم تحقیقاتشو کامل کرده بود طی یک ماه! و بعد از چن هفته متوجه شدم که این خواستگار رو اون معلمه برام فرستاده !!!!!!!!!!!!! گفته بوده بهش که فلانی دختر خوبیه!!!!!!!!!

به نظر شما من چکار کنم؟ بمونم برگرده؟ اصلا برمیگرده؟ یا بهش فک نکنم؟ یعنی اون معلمه قصد اذیت کردن منو داشته؟

ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)