سلام

اول خدمت خانم ها عرض کنم بنده آدم شکمویی نیستم ولی اعتقاد دارم زن آیندم باید آشپز باشه ، چند روز پیش خونه دوستم که تازه ازدواج کرده مهمون بودم، چشمتون روز بد نبینه، البته دست خانمشون درد نکنه زحمت افتاده بود، ولی کاش زحمت نمی افتاد، کاش اون شب میگفتم رژیم دارم ،کاش اون شب به اون خونه نمیرفتم و باز میگم کاش 10 سال غذای سربازخانه رو میخوردم ولی اون خورشت سبزی رو نمیخوردم.

باور کنید انگار به جای سبزی از جلبک های دریایی استفاده شده بود ، بو و طعم غذا آدم رو سیر میکرد و دیگر لازم نبود مصرف شه، خلاصه رفیقم با عرقی شرم به من نگاه کرد و بنده هم در نگاهش خواندم که میگوید ای دوست ببخش، ولی من دلم برا رفیقم سوخت بدبخت از صبح تا شب کار میکنه و گرسنه میاد خونه بعد غذا این باشه، و از طرفی از اون روز تو این فکر هستم آیا رفیقم با این دستپخت خانمش واقعا زنده میمونه ؟

حالا اگر بیچاره بیرون غذا بخوره تا آخر عمر باید جواب پس بده با کی بودی چرا سیری؟ چرا غذا نمیخوری؟ خلاصه خواهش میکنم آشپزی رو شروع کنید چون بعضی از دخترای جدید آشپزی شون در حد 0 هستش.

با تشکر


مرتبط:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آشپزخانه خانواده برتر (۴۹ مطلب مشابه)