سلام

میدونید ؟ بعضی از شما مردا دروغ میگید که قدر زنانی که دوست تون دارن و برای موفقیت شما تلاش میکنن رو میدونید. بعضی از اون مردایی که میگن میخواییم زنمون شاغل باشه، اینقدر تحصیلات داشته باشه ، فلان کاره باشه و بهمان باشه ، صد رحمت به اون مردها که حقیقت رو میگن.

اما روی صحبتم با اون مرداییه که به خودشون هم حتی دروغ میگن. دروغ میگید که قدردان زنان فداکار هستید. دروغ میگید که عاشق جمله "مرد از دامن زن به معراج میرسه" هستید. دروغ میگید که دوست دارید همسرتون مثل مثلا همسر علامه طباطبایی باشه. اینا همش حرفه.

منم یک دختر تحصیلکرده ام موقعیت خوبی دارم اما دخترها آگاه باشید که اگه مردی تو زندگیتونه که بعد از خدا به ایشون اعتقاد دارید و فکر میکنید با شعورترین و بهترین مرد روی زمینه بهتون گفت که فقط میخوام مادر خوبی باشی، فقط میخوام همسر خوبی باشی، نمیخوام خودت رو با شغل بیرون خسته بکنی، تربیت فرزند برام از درس خوندن تو ارزشش بیشتره و الی آخر باور نکنید. باور نکنید.

نگید وای الهی من میخوام خودمو سر تا پا وقف تو و بچه های آینده مون بکنم، نگید آقایِ من موفقیت تو عین موفقیت خودمه، نگید واسه پیشرفت تو پشتت هستم و حمایتت میکنم، نگید چون نمیفهمن. فقط وانمود میکنن که قدر میدونن. نمیدونن.. نمیدونن...

تا وقتی خودتون به خودتون ارزش و بها ندید هیچ مردی هم بهتون بها نخواهد داد حتی اگه خودتون رو وقف پیشرفت اون بکنید. آقایونی که حرف زبون و حرف دلتون یکی نیست آره با شما هستم امثال شما باعث میشین دخترهای نادری با تفکرات من که روزی حاضر بودن خودشون رو فدای عشق و همسر و فرزندان آینده شون بکنن از این طرز فکرشون برگردن و پشیمون بشن ... بشن مثالِ همون دخترهای خودخواهی که فقط به فکر خودشون هستن و شما مردها از دستشون شاکی هستید ...

متاسفم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)