سلام

اول از خودم میگم بی مقدمه برم سر اصل مطلب ؛

من 21 سالمه ، شغل هم خدا رو شکر دارم استخدام آموزش و پرورشم ، خونه هم با کمک پدرم یک آپارتمان خریدیم ... خب من شرایط ازدواج رو دارم اما سر یک دو راهی قرار گرفتم ... .

از طرفی مادرم و خواهرم فشار میارن میگن باید خانمت حتما کارمند باشه و علی الخصوص مثل خودم دانشگاه فرهنگیانی و معلم ...

ولی خب من خودم دختر داییم رو دوست دارم ... اون 16 سالشه ... ولی از نظر عقلی واقعا خیلی فهمیدس ... یعنی مثل این دخترای هم سن و سالش نیست که مثلا هنوز اخلاق بچگی داشته باشه ... واقعا مثل یک خانم فهمیدس

از نظر معیار هام هم همه چیزایی که میخوام رو داره ... حجابش هم کامل همه چی تمومه ... منم دوستش دارم ، اتفاقا مامانم هم چند باری تعریف کرده ازش ... میگه خیلی دختر خوب و فهمیدیه ... ولی خب مصر هستش که حتما تنها عروسش کارمند باشه ... نمیتونم هم جواب مادرم رو بدم ... یک مشکل دیگه هم دارم نمیدونم چطوری با خانواده مطرح کنم این عشق و علاقه رو ... راستشو بگم خجالت می کشم بگم مثلا دختردایی رمو میخوام ... . نمیدونم چطوری بگم به خانواده ..

الان خلاصه مطلبم الان من دو مشکل دارم :

1) نمیتونم روی حرف مادرم حرف بزنم چون میترسم ازم برنجه بالاخره مادره ....

2) نمیتونم این عشق و علاقه رو با خانوادم مطرح کنم حالا علتش هر چیزی هست ... خجالت و ...

اگه میشه منو راهنمایی کنین واقعا بین دو راهی سختی گیر کردم ...  جواب سوال دومم از همه مهمتره چون اگه بتونم به خانوادم یه جوری بفهمونم من کی رو میخوام . مطمئنم شاید از حرفشون دست بردارن ( همون قضیه عروس کارمند ...)

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)