با عرض سلام و درود خدمت تمام خوانندگان خانواده برتر

شاید بنظرتون سوالی که میخوام مطرح کنم پیش پا افتاه و ساده باشه اما خب ذهن من رو به خودش مشغول کرده. من سایز پام کوچیکه و سایز 35 هست. البته قبلا برام زیاد مهم نبوده فقط مشکل کفش خریدن داشتم. اما من بتازگی نامزد کردم بیشتر فکرمو به خودش مشغول کرده. میدونید با اینکه قد متوسطی دارم (163) اما همیشه بین دوستان و همکلاسی ها کوچکترین سایز پا رو داشتم.

الان هم خواهر نامزدم با اینکه قدش از من کوتاهتره و 160 حدودا قد داره اما سایز پاش 38 هست و از همون روزای اول متوجه این موضوع شد. هر بار هم که دور هم جمعیم این بحث رو وسط می کشه میگه چرا اینقدر پاهات کوچیکه ؟ چجوری کفش میخری ؟ یه حالت تحقیر تو حرفشه. تا دیروز که یه کفش عروسکی خیلی خوشگل خریدم و نامزدم هم خیلی دوستش داشت خواهرش انگار که از حسودی باشه گفت وای چه بامزه و کوچولویه فکر کنم از قسمت کفش های بچه گونه خریدی.

بعدم به دختر 8 سالش گفت بیا کفش های خاله رو بپوش ببین اندازت میشه؟ خلاصه دخترشم اومد کفشهامو به زور پوشید سایزش بود اما به زور, می گفت سایز پاش 36!!  جالب اینکه من قدم از دوتاشون بلندتر بود. بعد بازم ول کن نبود و به همه میگفت وای پاهای زهرا کوچکتر از سمیرا (دخترش) است! من تا قبل این برام مهم نبود و شاکر خداوندم اما میترسم این حرفا واسه نامزدم اثر منفی داشته باشه یا فکر کنه من ایراد دارم. اصلا نمی دونم نظر آقایون نسبت به سایز پای کوچک خانوما چیه مثبت منفی یا اصلا براشون مهم نیست؟

من حتی هر شب کابوس می بینم با خانواده داماد بریم خرید کفش عروسی و اونجا بپرسن سایز پای عروس چنده من چی بگم اصلا کفش عروس سایز 35 داریم؟ کسی از خانوما مشکل من رو داشته؟ کسی هست پاش 35 باشه ؟ چه جوری باهاش کنار اومدین ؟ شوهرتون عکس العملش چیه؟ شایدم الکی فکر و خیال می کنم. در هر صورت خدا رو شاکرم. با تشکر از نظراتتون.


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)