سلام

من دوست دارم بدونم باید چی کار کنم که حس خوبی داشته باشم ؟ مثبت اندیش باشم . من تو خانواده ای زندگی می کنم که اکثرا منفی نگر هستند همیشه می گن نمیشه ، بدشانسم، چرا اینقدر بدبختم ، هیچ کاری درست نمی شه و ... .

یکی از قوائد قانون جذب مثبت اندیشی و شکر گذاری هست شما به هر چیزی تو زندگی تون فکر می کنید و یا تمرکز می کنید نهایتاً خداوند اونو تو زندگی تون میاره شاید شما به این قانون اعتقاد نداشته باشید ولی من تا قبل از اینکه این قانونو بشناسم ناخودآگاه ازش استفاده کردمو خیلی نتیجه گرفتم ولی از اونجا که ذهن ناخودآگاه منفی بافی و مثبت گرایی تشخیص نمی ده من همیشه ترس هامو تو زندگیم جذب کردم ،باید چی کار کنم خودمو لایق زندگی بدونم و ازش شکرگذار باشم و حس اندوه نداشته باشم.

من سعی کردم دختر مورد علاقمو با قانون جذب ، جذب کنم یک سال ازش خبری نداشتم تا اینکه دو روز پیش اونو دقیقاً شبیه چیزی که تصور کردم دیدم تو سلف دانشگاه و رفتم بیرون وقتی برگشتم دیگه نبود من تو یک هفته همش تصورش می کردم که پیشمه تو ذهنم با اینکه اسم و فامیلشو نمی دونستم همیشه بهش می گفتم خیلی دوست دارم ولی به محض اینکه دیدمش البته اگر خودش باشه ( چون من ناخودآگاه تو ذهنم بلوند تصورش کردم با اینکه تا پارسال مو مشکی بود ولی اونجا دقیقا شبیه تصورم بود ) دوباره این حس مثبتی گه به زور تو خودم ایجاد کرده بودم(برای چند روز واقعاً شاد بودم)از بین رفت همش با خودم می گفتم خدایا دختر به این خوشگلی اگه من وارد زندگیش بشم زندگیش خراب می شه جهنم می شه.

حالا من می خواهم از شما اگر مثبت اندیش هستید اگه تو زندگیتون شاد هستید بپرسم چطور احساس شادی می کنید چطور غم از خودتون دور می کنید؟ رمز شاد زیستن چیه ؟ چون آدم احساستشو جذب می کنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)