سلام دوستان

من یه پسر جوونم و میخواستم ببینم هزینه پیاده روی اربعین چقدر در میاد ؟ از پاسپورت گرفتن و ویزا تا پول اتوبوس . لطفا اگه اطلاعی دارید کمک کنید .

شرایط مالیم بد نیست اما الان یه کم تحت فشارم از لحاظ مالی ، میخوام ببینم چقدر میشه هزینش که اقدام کنم یا نه؟

تا حالا هم نرفتم برا همین اگه شما رفتید بگید که چی ضروری بوده و یادتون رفته بود ببرید همراهتون ، کلا نصیحتی چیزی دارید بگید . در مورد پولش اول نظر بدید .

ممنون از وقتی که میذارید .

لطفا کمک کنید

مرتبط:

درخواست اطلاعات در مورد پیاده روی اربعین 98

توفیقی شد که برم پیاده روی اربعین

درخواست راهنمایی از کسانی که تجربه پیاده روی اربعین دارن؟

راهنمایی در مورد کربلا رفتن یه بیمار

کربلا که رفتم چکار کنم اون جا حس خوبی داشته باشم ؟

هر که دارد هوس کربلا بسم الله

میخوام در سفر به کربلا با شوهرم تنها باشم ولی ...

خدا شما رو نمیخواد که نمیتونید برید کربلا !

نسبت به کربلا رفته ها حسادت می کنم

پیاده روی اربعین (نجف_کربلا) رو حتما برید

واقعا فلسفه پیاده روی کربلا چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) پیاده روی اربعین (۱۱ مطلب مشابه)