سلام به دوستان خانواده برتری

سلام بنده کسی هستم که چند روز پیش پستی به اسم " چه طوری مطمئن بشم دوستم داره یا نه ؟ " رو گذاشتم .
می خواستم از شما دختران یه گله ای کنم چرا شما کاری میکنید که با رفتارتون یه پسر رو عاشق کنید . بعدا که عاشقش کردین میگید من تو رو نمی خوام و جوابم منفیه . ببخشیدا مگه آزار دارین که پالس مثبت میفرستید .

مثلا مثل این من می خوام برم مسافرت ، چی دوست داری برات بیارم ، هر چی دوست داری بگو برات میارم ،خوب این یعنی چی ؟ چرا این کارو میکنین که باعث بشه با احساسات یه پسر بازی بشه . بعدا بگید نمی خواینش ها بعدا همین پسرایی که با احساساتشون بازی کردین میرن تو جامعه امسال شما رو گول میزنن بعدا که بلایی سرشون در آوردن میگین پسرا  این دوره زمونه ببخشید ل ا ش ی شدن .

خوب چرا نمیگین چرا این طوری شدن ؟ حتما یکی بهشون گفته دوست دارم یا گفته می خوامت بعدا که رفتن جلو گفتن نمی خوامت و به خاطر همین شکست اومدن تو جامعه که انتقام بگیرن از جنس شما حالا ماجرای خودمو بگم کلا حرفمو بفهمین .

بنده پسری با ظاهر خوب به گفته بقیه هستم و به دختر عمم که الان 5 یا 6 سال هست منو دوست دارن گفتم که دوستت دارم . اینم بگم ایشون قبلا به یکی گفته بود که منو دوست دارن و من اون موقع گفتم من نظری راجب شما ندارم این حرف مال پنج سال پیش زمانی که من سیزده سالم بود چون واقعا کوچیک بودم و میگفتم هر قضیه ای هست باید بذارم سنم زیاد بشه .

حالا این دختر خانوم شیش ماه پیش به بنده گفتن که خیلیی دوستت دارم که اذیتت میکنم من بعد کش قوس های فراوان هفته قبل بهشون گفتم که منم دوستون دارم البته اینم بگم ( ایشون در جلوی جمع منو با اسامی عزیزم و گلم صدا میزدن و هر جا میرفتن برام چیزی میخریدن حتی برا عیدم برام لباس خریدن و مادرشون میگفتن که به دوستاش گفته آرزوش اینه که من دکتر بشم و بیان منشیم بشن )

ولی این هفته به دختر عمم دیگم که باهاش راحتم گفته بودن که من این حرفو بهش زدم و اینم بگم ( موقعی که بهش گفتم بهم لبخند زدن ) و دختر عمم هم بهشون گفته بود جوابت چیه ایشون گفته بودن فعلا نه و ممکنه که یکی بهتر بیاد اونو بخوام . دختر عمم بهش گفته بود پس چرا خودت بهش گفتی که خیلی دوستت دارم اونم گفته بود من نگفتم که خیییلی دوستت دارم گفتم خیلی دوست دارم که اذیتت کنم در صورتی که من مطمئنم چنین حرفی رو بهم زده بود . چرا بعضی از شما احساسات یه پسر هیجده ساله رو این جوری لگد مال میکنید مگه ما چه گناهی به شما کردیم که سزاوار چنین قضایایی باشیم ؟

1. یه توصیه به دختران عزیز لطفا اگه پسری رو عاشق خودتون کردین با پالس مثبت حتما پای عاشق کردنشون بایستید ؟

2. این کارتون باعث شده من تو این فکر بیفتم  که عاشقش کنم بعدا که عاشقش کردم بگم هیچ علاقه ای بهت ندارم و جوابم فعلا نه هست ممکنه یه ادم بهتری گیرم بیاد ولی هنوزم با رفتارم عاشق نگه تون دارم.

3. خیال نکنید ما پسرا نمی تونیم شما رو عاشق خودمون کنیم ولی می خوایم با راه درست شما رو عاشق خودمون بکنیم نه با راه حل های دختر بازا که سر یک ماه وابسته شون میکنن بعدا که کارشون و باهاتون کردن ول تون میکنن . لطفا کمی به حرفام گوش کنین .

پیشاپش بابت طولانی شدن حرفم ببخشید خیلی ناراحت بودم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)