سلام

2 سال پیش یه خواستگار داشتم از اقوام . هر دو مون سنمون کم نیست و تمام شرایط ازدواجو داریم. فقط بخاطر یه سوء تفاهم دیگه نیومد. اولین بار تو یه پارک همو دیدیم. ازم خواست که جلسات بعدی هم همین جوری برگزار بشه منم قبول کردم. ولی دفعه بعد که خواستیم بریم بیرون من گفتم یه نفر از خونواده ما یا خودش بیاد و تو اون فضا باشه بدون اینکه صدامونو بشنوه.

نه اینکه به ایشون اعتماد نداشته باشم . اینم برای این گفتم که اگه موضوع جدی نشد خصوصا برای خودم توی فامیل بد نشه. این شد که ایشون نه تنها اون جلسه رو کنسل کردن که دیگه همه چیز تموم شد... اون موقع خیلی دلم شکست.

تا اینکه چند روز پیش یه شخص ناشناس منو تو یه کانال عاشقونه و غم انگیز تو تلگرام عضو کرد. منم ازش خواستم که خودشو معرفی کنه ولی اون یه سری علامت سوال برام فرستاد و بعد هم منو از اون کانال حذف کرد و بلاکم کرد.

یه حسی بهم میگفت خودشه چون بعد از دو سال همون روزا یه رابطه کاری خواهرم با ایشون داشتن. ایشون و چند نفره دیگه رو که مشکوک بودن از یه شماره دیگه زیر نظر گرفتم. بعد از چند روز از روی زمان آنلاین شدنش فهمیدم خودشه...

اما چند روز بعد برای سومین بار دلم شکست و سواله توی ذهنم پر رنگتر شد. آخه چرا ؟ ایشون نام تلگرامشو گذاشت "من عزب نیستم"

خیییییلی براش دلم گرفته... خوشحالم که شما بچه های خونواده برتر درد دل منو شنیدید . بنظر شما چرا با وجود اینکه منو دوست داره، داره اینجوری با تنهایی رنج میکشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)