سلام لطفا مرا راهنمایی کنید
ما در همسایگی خود همسایه هایی داریم که از لحاظ فرهنگی تفاوت ما زمین تا اسمونه.اونا اهل سر در اوردن از کار دیگران ،دورویی و ... هستند و ما بشدت از اینکار ها متنفر،فوق العاده هم حسود و چشم شور هستندبا وجودیکه خودشون همه چی دارند اگه ما بعد از سالیان سال چیزی بخریم حسودی میکنند و این اختلافات گاهی باعث دعوا میشود،حتی مامانم میگه میدونم که برا ازدواج ما مخصوصا خواهرم سنگ اندازی میکنندومتاسفانه چون خانواده ی پولدار و همه به مذهبی بودن میشناسنشون حرفشون هم برش داره (جزیی از خانواده ی شهدا هستند)حتی یکیشون زمانیکه من بچه بودم به پسر همسایمون که همبازیم بود یاد داده بود که بامن رابطه جنسی برقرار کند در حالی که من و اون هردو بچه بودیم ولی مامان من و اون فهمیدن و نقشش بر ملاشد. بچه ها چنین روز قبل من بخاطر نهی منکر بهشون تذکر دادم و اونا هم هرچی دلشون خواست گفتن و نفرین کردن،دوستان حالا هم در شرف ازدواجم و هم برای شرایط کاریم میان تحقیق و از اینا بعید نیست که پشت سر من و خانواده ام هر چی دیدن بگن بنظرتون چیکار کنیم مخصوصا زمانیکه خواستگار میاد و به مرحله تحقیق میرسه دعایی چیزی هست؟ایا میتونیم مثلا به خواستگارا بگیم که ما با اینا مشکل داریم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)