سلام و عرض ادب

خیلی نگرانم و خیلی عصبی شدم . همسرم برای ازاله بکارت آلتش مناسب نیست در صورتی که دوران عقد این طور نبود . فرصت رفتن به دکتر رو نداره میگه برای اعصابمه . یعنی نعوظ داره اما کامل نیست.

اوایل عروسی من نمیخواستم بعدش چند بار اقدام کردیم که نشد . من بی حسی میزدم اون هم میگفت شل شدن آلت بخاطر بی حسیه . اما الان اون نمیتونه و بهونه میاره یا میگه بذار دکتر برم یا میگه روزای پرخطرته، یا میگه اصلا حرفشو نزن .

از طرفی هم کارش طوریه که خیلی سرش شلوغه . حرفای دوست و دیگران دیونم کرده . میگن شاید شوهرت نمیتونه یا اینکه مشکلی دارید و برای این بکارتت رو حفظ کردی .

خواهشا کمکم کنید چی کار کنم ؟ آیا بدون دکتر حل میشه ؟ هر هفته با هم بحث داریم هر دومون عصبی شدیم میدونم این موضوع روی جوانب دیگه ی زندگیم تاثیر گذاشته و دعوا میکنیم . موقع پریود انقدر بهم فشار میاد که گریه های طولانی میکنم؟

دانلود لیست مطالب موضوع مسائل زناشویی خانم ها ( بروز شده تا 6 مهر 96 )



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)