سلام

من ١٩سالمه... و یه مسئله ای هست و اون اینه که حس میکنم هیچ علاقه ای به ازدواج ندارم... یعنی شاید از کسی خوشم بیاد ولی هیچوقت دلم نمیخواد باهاش ازدواج کنم. شاید میترسم... از اینکه دوران مجردیم و این مرحله از زندگیم تموم شه و من دیگه ادم سابق نباشم. از تغییر این اوضاع میترسم... از طرفی چون من تک فرزندم خانواده دوست دارن من ازدواج کنم و اصرار میکنن ولی من نمیخوام از زندگی با پدر و مادرم دست بکشم و با کسی که یه غریبه ست زندگی کنم... وحشتناکه!! از طرفی مسئولیت یه زندگی واقعا بزرگه و من هر چقدرم که بزرگ شم بازم نمیتونم از پسش بربیام .

نمیدونم شما هم اینجوری بودین خواهرای من یا نه؟

کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)