سلام

من دختری حدودا 19 ساله م ، تو خانواده ای سالم و مذهبی که کارهای خلاف و گناه ازم سرزده نمیشه و تا اونجایی که میتونم خودمو پاک نگه داشتم . خواستم موضوعی رو باهاتون در میون بذارم؛

من سال 93 تو یه صفحه اجتماعی با اقا پسری که ایشون اون موقع 18 سالشون بود اشنا شدم باهاش سنگین بودم. اونم مثلا 3 ماه یه بار تو اون صفحه اجتماعی یه پیامی بهم میداد ولی من بدجور هر لحظه تو فکرش بودم ( اسم رابطمون دوستی نبود چون خیلی عادی بود ) این شخص تو حرفاش بهم میگفت که دوستم داره ولی من ندید میگرفتم .

تا اینکه تیر ماه 94 رفتیم تو تلگرام با هم حرف زدیم ( در حد 2 هفته ) و پیام های عاشقانه رد و بدل میکردیم اما یک دفعه ای ایشون گفتند که رابطه رو تموم کنیم . منم کلی گریه و اصرار که نه با هم باشیم ولی ایشون قبول نکردند و رفتند...  رابطه ما تیر 93 شروع شد و شهریور 94 تموم شد ( تو این مدت شاید 7،8 بار با هم حرف زدیم اونم در حد پیام،نه زنگی .نه ایشون عکس واضح بنده رو دیدن و نه دیدار حضوری ) رابطه ما خیلی خشک و ساده بود حتی اسمشو نمیشه گذاشت رفاقت ...

اما قسمت سنگین ماجرا اینجاست که من کلی پرس و جو کردم اسم حسی که من بهش داشتم رو نمیشه گذاشت عشق .

ببینید من با اینکه 2 سال از جدایی گذشته.. دلتنگش نمیشم... ممکنه پسری دیگه رو تو این مدت دیدم و خوشم اومده .. ولی ولی این اقا پسر از دو سال پیش تا الان لحظه به لحظه تو ذهن منه... اگه تو فیلمی قسمت عاشقونه میبینم، آهنگی غمگین گوش میدم ، جمله غمگین میخونم فورا ایشون میاد تو ذهنم و حالم خراب میشه.

مثلا قلبم و دست چپم درد میگیره. هر چی لحظه های خوب هست هنوزم با اون تصور میکنم . همش انگاری منتظرم برگرده ...

سوال من اینه که چرا با وجود اینکه رابطه ما خیلی خیلی کم و خشک بود و من فقط ازش چند تا چت تو ذهنمه ، چرا با این وجود ، این اقا همش تو ذهنمه و تو این 2 سال همش افسردم. از درسم عقب افتادم ، پرخاش گر شدم و اعصابم خرده.. چرا واقعا ؟ کسایی بودن که مثلا 5 سال با هم رفیق بودن و کلی خاطره ولی اندازه من ضربه نخوردن ؟ چطور میتونم کامل فراموشش کنم؟ چطور میشه بفهمم که رابطه تموم شده و هیچی دیگه نیست. و چطور میشه سر هر لحظه خوبی یادش نیافتم ؟

حقیقتش از اتمام رابطه 2 سال گذشته و من هنوز درگیرم. هنوز ناراحتم با اینکه رابطه سست و خشک و بی ارزش بود؟

دوستان خواهشا کمکم کنید و هر چی میدونید بگید چون واقعا بریدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)