سلام و خسته نباشید خدمت دوستان خانواده برتری

من سورنا ۹۵، ۲۵ ساله هستم. پسری مذهبی ولی نه کاملا صفر کیلومتر هستم و با توجه به شرایط خانوادگی و دانشگاهی ام شناخت خوبی از جنس مخالف دارم.

اما یه سوال خیلی ذهنمو درگیر کرده، "چرا بعضی پسر/ دخترا حتی با وجود شناخت از طرف مقابل باز هم علاقمند دوستی و عشق بازی قبل از خواستگاری هستند؟"

از بچه های خانواده برتری می خوام جوابم رو بدن ،  من خودم جواب های زیادی برای این موضوع دارم ولی همه مثل هم نیست عقایدشون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)