سلام

دوستانی که خودارضایی ترک کردند لطفاً جواب بدید

من همونی هستم که پست بدون هیچ دلیلی خودارضایی می کنم نوشته بودم الان به یاری خدا هفت روزه می شه دیگه این کار رو نکردم منی که مقاومت یک روزه برام غیر ممکن بود ولی حالا که دیگه این عمل انجام نمیدم خیلی فشار جنسی روم زیاد شده البته مقاومت می کنم و خود ارضایی نمی کنم ولی چیزی که هست این مقاومت باعث سردردهای گاها شدید می شه .

می خواستم بدونم شما های که ترک کردید هم مثل من دچار درد می شید؟ آیا این روش سرکوبی که من در پیش گرفتم باعث صدمه جسمانی می شه البته اگر میل جنسیمو از بین ببره که خدا رو صد هزار بار شکر می کنم .

اصلاً میشه بگید بعد از ترک چه اتفاقاتی براتون افتاد؟ من از پانزده سالگی تا الان ده سال می شه اینکار رو می کنم اینکه یه دفعه ترک کردم هیچ مشکلی پیش نمیاد ؟


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)