سلام دوستان ...
خواهش میکنم که سوال من رو بخونید و لطفا هر کسی که میتونه کمک کنه پاسخ بده .
من و نامزدم با هم دیگه یه مشکلی داریم ، اونم اینه که من قدرت بیان خوبی ندارم . نمیگم اصلا ولی قدرت بیانم صعیفه.
شاید تنها مشکلی هم که با هم داشته باشیم این باشه. بعضی وقتا خیلی سخت میشه شرایط. تو خیلی از موارد نمیدونم چی بگم! حالا چه توی حضوری که همو میبینم که مثلا نمیتونم به خوبی ابراز احساسات کنم چه توی چت کردن که مثلا یه موردش اینه که چند شب پیش ترسیده بود و من خواستم که آرومش کنم و بهش میگفتم که چیزی نیست و آروم باش ولی بعدش از دستم ناراحت شد و گفت تو اصلا بلد نیستی چی بگی !!! و چی کار بکنی ...
واقعا خیلی این موضوع ناراحت کننده شده برام و میخوام که حل بشه اگه میشه کمکم کنید ... ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)