سلام خدمت اعضاى محترم خانواده ى برتر

دخترى ٢٦ ساله هستم و چند ماهه وارد یه شرکت شدم، راستش یه آقایى خواستگارى کردن و خواستن با خانوادم در میون بذارم ولى جو خانوادگی ما یکم سنگینه و من ترجیح میدم تا خودم یه اعتماد نسبى نسبت به اقا پسر پیدا نکردم خانواده ها رو وارد قضیه نکنم و در مورد شرایط ایشون یه سرى نکات قابل تأمل وجود داره و راستش من یکم سخت گیرم در مقوله ى ازدواج و خواهش میکنم کمکم کنید تا یه درکى نسبت به شبهاتم پیدا کنم .

راستش من قبل اینکه وارد این شرکت بشم این آقا با یکى از خانوما صمیمى بودن نه در حد دوستى ، چون همه ى همکاران رو هر دو تا خانوم و اقا شناخت دارن و میدونن رفت و امدشون فقط در حد صمیمیته ، بیشتر سر کار بوده و ظاهرا این آقا از ایشون خواستگاریم کردن، همون ماه اول که من وارد شرکت شدم روابط این دو تا به دلایلى که من نمیدونم مخدوش میشه و دختر خانم از کارش استعفا میده!

چند روز پیش من شنیدم تو همون ماه که از هم جدا شدن دختر خانم با یکى دیگه ازدواج کردن، راستش من نسبت به این قضیه یکم مشکوکم . ممکنه چه مشکلى بینشون پیش اومده که اینطورى یهویى جدا میشن؟ و آیا ممکنه اقا پسر عاشق خانم بودن و چون شاید خانم با فردى با شرایط بهتر از ایشون به سرعت ازدواج کردن اقا پسر به دنبال جبران شکست عشقى و یا به دست اوردن اعتماد به نفسشون از من خواستگارى کردن و عاشق من نباشن؟

راستش من با اینکه از کسى خواستگارى کرده باشن مشکلى ندارم چون همون ماه اولم یکى از اقایون از من خواستگارى کردن و من به دلایلى فورا رد کردم ، یعنى تقریبا شرایط مشابهى داریم ولى راستش براى من غیر قابل تحمله که انتخاب من واسه رو کم کنى اون دختر خانوم باشه و بازیچه شده باشم این وسط چون مدت زمان بین جدا شدنه اونا و خواستگاری از من فقط دو ماه بود یه کم سر در گمم!

یه سوال دیگه این بود که اون دختر خانوم تقریبا چاق و کوتاه و یه مقدارم سبزه بود و چادرى ولى من بلند و لاغر و تقریبا شیر برنج هستم و مانتویى، واجباتو رعایت میکنم و تو جمعاى خانوادگیم حجاب دارم ولى دو انگشت مقعنه ام عقب رفت برام مهم نیست ( دنبال راهنمایى دینى نیستم فقط شرایطمو توضیح دادم خواهشا رو مقوله ى حجاب من بحث نکنید و وارد حاشیه نشید ) ممکنه سلیقه ى یه نفر اینقدر تغییر کنه؟

نکته ى دیگه راجع به اخلاق ایشون هستش نمیدونم اسمش دروغگویى هست یا نه ولى ایشون خیلى بلوف میزنن به قول معروف در این حد که تو یه تعطیلات دوستشون میگه ترکیه رفتن ولى خودشون میگن که فرانسه بودیم! یا اینکه یه ماشین معمولى دارن ولى اصرار دارن که میتونن خیلى مدل بالاترشو بخرن، آیا ایشون دروغگو هستن؟ یا فقط براى تحت تاثیر قرار دادن من هست که الان بلوف میزنن و ممکنه تو زندگى دست از این کارشون بردارن؟

من واقعا از آدم دروغگو و این که منو احمق فرض کنن متنفرم و نمیتونم تحمل کنم، چه راهى وجود داره که مطمئن بشم در بقیه ى موارد صادقن ؟ راستش این بلوف ها به نوعى منو اذیت میکنن چون فک کنم ایشون یا احساس میکنن از خانواده ى ما کمترن یا فک میکنن من خیلى مادى هستم در صورتى که منم یه ماشین خیلى معمولى دارم و تا حالا سفر اروپاییم نداشتم ولى احساس ضعف نمیکنم و زیاد وضعیت مالی همسر آیندمم برام شرط نیست فقط همین که میدونم در حده ما هستن کافیه .
من چون احساس میکنم ممکنه از این اقا خوشم اومده باشه و ممکنه عیب هاشون رو ندیده بگیرم و خودمو توجیه کنم ازتون میخوام از دور قضیه رو نگاه کنید و یکم راهنماییم کنید چون ایشون خیلى اصرار دارن زودتر خانواده ى من در جریان قرار بگیرن ولى من نمیخوام خیلى خانواده ها رو اذیت کنم وقتى خودم شبهاتى دارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)