سلام

خواستگاری هر دختری رفتم ،  خواستگار با شرایط بهتر همزمان با من براش میرفت و باهاش ازدواج میکرد ، تو یه شهر کوچیک زندگی میکنیم ، گمان کنم خواستگاری 8 تا دختر رفتم و همشون هم الان ازدواج کردن ، متاسفانه تو شهر ما اگه پسری بره خواستگاری و نظرش منفی باشه و یا نظر دختر خانوم منفی باشه ، خانواده ی دختر خانوم به هر کی میرسن میگن پسر فلانی اومد خواستگاری دخترم بهش جواب منفی دادیم .

اینو با کلاس بودن میدونن که بگن مثلا حتی به پسر فلانی دختر ندادیم و سطح بالا هستیم ، و با آبروی پسر بازی میکنن ، چون خانواده های دیگه فکر میکنن پسر چه عیبی داشته که بهش جواب منفی دادن ، دوستم هم از یه خانواده ی خیلی خوبه و هم شرایط خوبی داره اما متاسفانه ازدواجش این طوری بهم میخوره و دختر با یکی دیگه ازدواج میکنه و خانواده ی دختر هم به هر کی میرسن میگن به پسر فلانی دختر ندادیم ، الان میگه دیگه خواستگاری هیچ دختری نمیرم شدم بخت باز کن دخترا !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)