با سلام خدمت کاربران محترم

از کسانی که زحمت میکشین و این پست رو میخونن خواهشمندم در صورت امکان بنده رو راهنمایی کنند.

بنده پسری هستم 28 ساله و شرایط عمومی ازدواج از نظر مالی, تحصیلات, سلامت جسمی, ظاهر قابل قبول و ... رو به لطف خدا دارم. خانواده ام هم برای ازدواج بسیار بنده رو تشویق و حمایت میکنند.

اما مشکلی که متاسفانه دارم ( و البته خانواده ام در جریان نیستند ) اینه که به شدت از رابطه ی جنسی شرم و واهمه دارم. منظورم صرفا خود رابطه جنسی نیست و حتی معاشقه و کلا توانایی برقراری هیچ گونه رابطه فیزیکی نزدیکی رو با جنس مخالف ندارم.

به هیچ عنوان همجنس گرا نیستم و از نظر جسمی هم هیچ مشکلی ندارم حتی به نظرم از نظر جنسی هم آدم گرم مزاجی هستم ولی در واقع متاسفانه شرم زیاد باعث این مساله شده.

تا کنون به چندین مشاور هم مراجعه کردم اما متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم. اما از طرفی پسری فوق العاده عاطفی هستم و بخاطر همین نیاز عاطفی و نیاز به همدم خودم هم دوست دارم که بتونم ازدواج کنم. اما متاسفانه نمیدونم چطور میتونم یه دختر خوبی که بتونه با این مشکل بنده کنار بیاد رو پیدا کنم.

قصدم پیدا کردن دختری هستش که عدم وجود مسائل جنسی در زندگی مشترک برایش اهمیت چندانی نداشته باشه. حالا به هر دلیل. مثلا دختران سرد مزاج. چون بحث ازدواج و گرم مزاجی و سرد مزاجی و اهمیت پی بردن این موضوع در بحث آشنایی برای ازدواج، بارها در سایت صحبت شده بود.

مشکل بنده هم مشابه همین موضوع هست برای پیدا کردن دختری که مثلا به علت سرد مزاجی به هر دلیل مسائل جنسی برایش کم اهمیت و قابل چشم پوشی باشه. همین!

چون بیشتر صحبت ها راجب حمایت گرم مزاجی طرف مقابل و نارضایتی از سرد مزاجی همسر بوده. در صورتیکه سرد مزاجی همسر ممکنه برای بعضی از افراد مانند بنده مطلوب باشه، گرچه متأسفانه توی این سایت من جستجو کردم در این خصوص چندان بحث نشده بود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)