سلام

می خواستم بدونم چطور می تونم از شر خودارضایی خلاص بشم . راستش فکر می کنم من یه بیمار از لحاظ روحی هستم ، احتمالا دیگران اول تحریک میشن بعد این کار انجام می دهند ، ولی برای من اصلا اینطور نیست یعنی من به هیچ عنوان تحریک نمیشم ، به زور ... .

در کل می خواهم بگم بدون هیچ دلیلی این کار رو می کنم ولی نمی خواهم دیگه این کار رو بکنم باید چی کار کنم ؟ ( لطفاً ازدواج پیشنهاد نکنید چون اولا شرایطش رو ندارم نه روحی و نه مالی ، دوماً همین طور که گفتم خانم ها برای من جذابیتی ندارند البته منظورم این نیست که آقایون برام جذاب هستند ) .


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)