سَلآم .. خواهش می کنم کمکم کنید ..

دیگه دارم دیوونه میشیم...

من یه دختر 20 ساله هستم و تازه میخوام پامو بذرام دانشگاه ،  ولی از چند سال پیش به یه موضوعی پی بردم که فکر کنم درباره ی خودم صدق می کنه .. اونم اینکه من فقط ( خیلی خیلی ببخشید ) جنسیت یه خانوم رو دارم ولی روحیشو خیلی ندارم . خیلی ها بهم میگن اخلاقت بیشتر شبیه یه مرد میمونه. نمیدونم چرا ولی لباس های زیاد ، مد ، آرایش یا هر چیزی که الان جون دختراس خیلی برام اهمیت نداره . تو روز کمتر نگاه آینه می کنم .. نمیدونم شاید چون قیافه ی معمولی دارم . یا مثلا وقتی عصبانی میشم دلم نمیخواد با کسی حرف بزنم و دلم میخواد تنها باشم ..

دوستام میگن همین که خیلی جاها سکوت می کنی و فکر می کنی شبیه خیلی از مردایی .. مثلا اینجا باید این حرفو بزنی و ..

یا مثلا یکی از دوستام که تازه ازدواج کرده بود خیلی دغدغه لباس عروس و تالار و اینا رو داشت ، داشتم به خودم میگفتم یعنی منم از این دغدغه ها خواهم داشت یا برام چندان اهمیتی نداره ؟

حتی مادرمم میگه اخلاقت مردونس .. البته گاهیم خب گریم میگیره ، بهونه میگیرم .. ولی کم . چیزی که باعث میشه فکر کنم که واقعا حس اینکه من خیلی موهای بدنم مشکلی و ضخیمه .. من حتی گردنمم مو داره اونم مشکی و ضخیم ..

یکی از دوستام که دید گفت هورمون مردونه ترشح می کنه بدنت !! نمیدونم درسته واقعا؟ خواهش می کنم کمکم کنید خیلی برای آیندم نگرانم .. آیا مردی حاضر هست با این مشخصات با من ازدواج کنه اصلا ؟

منم جای خواهرتون گریه امونم بریده  ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)